Ergernissen

Voetgangers/fietsers die op de knop drukken om vervolgens direct weer hun weg te vervolgen. Gevolg is dat je als automobilist voor Jan lul moet stoppen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn om de uitstoot tegen te gaan?! 😜
 
Die :adevil::mad::devilish:-DigiD.
Lekker bedacht.
- "Er is maar 1 nadeel aan het systeem; Nederlanders in het buitenland kunnen er geen gebruik van maken"
- "Dat geeft niet, die landgenoten zakken maar in de stront"

Dus kan ik mijn auto in NL niet schorsen omdat ik van de RDW gebruik moet maken van de DigiD-app, die je in het buitenland niet kunt activeren. Wanne kutzooi.
 
Reizen met de auto, moet deze week veel naar contractor toe, dus gedwongen een auto te gebruiken. Geef mij maar lekker de trein en de fiets.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
VPN installeren?
Het ligt wat ingewikkelder. :cry:
Uiteindelijk hebben ze een app gecreëerd zonder rekening te houden dat er ook mensen zijn die daar gebruik van maken die geen adres in Nederland hebben.
Lang verhaal kort: vrijdagochtend moet ik bij de computer klaarzetten om een termijn te kunnen boeken voor een videocall. En blijkbaar zijn de termijnen voor 1 week in 15 minuten vergeven. Als een concert voor Taylor Swift. :bandage:
 
Microsoft updates en het daarna niet meer synchroniseren van mijn mail. echt super vervelend als je allerlei mensen hebt reizen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan