Ergernissen

Ergernis.

Google account, met zijn continue verdachte inlogpogingen. Met verificaties. En koppelingen aan mijn email. En telefoon. En continu vraagt om allerlei wachtwoorden op te slaan. NEE, net als de vorige honderd keer.

gmail-someone-has-signed-into-your-account-me-yeah-that-66858878.png
 
Mensen die per se het laatste woord moeten hebben.
(Volgens mij zijn dat zonder uitzondering voorvochtmensen.)
Maar iemand die als laatste reageert om 00.00 uur op een opmerking die gemaakt werd om 23.59 uur, heeft die dan het laatste of het eerste woord?
 
Enneh, niks mis met voorvochtmensen. Dat zijn de enthousiastelingen van deze wereld. Liever hen dan die zaadlui die een beetje in de logge massa overal achteraan komen. De volle kwakmensen. De Jan Modaal van het spermaspectrum. En wat dacht je van navocht? Dat restje dat je totaal anoniem uit pist. Of dat in een ander geval de ochtend erna uitgedroogd in je boxer zit. Navochtmensen. Dát is pas kansloos volk. Dat is de wielrenner die de hele etappe uit fietst, maar te laat over de meet komt en dus gewoon niet meer meetelt voor het klassement. Je zult er zo eentje zijn. Dan liever de enthousiasteling.
 
Enneh, niks mis met voorvochtmensen. Dat zijn de enthousiastelingen van deze wereld. Liever hen dan die zaadlui die een beetje in de logge massa overal achteraan komen. De volle kwakmensen. De Jan Modaal van het spermaspectrum. En wat dacht je van navocht? Dat restje dat je totaal anoniem uit pist. Of dat in een ander geval de ochtend erna uitgedroogd in je boxer zit. Navochtmensen. Dát is pas kansloos volk. Dat is de wielrenner die de hele etappe uit fietst, maar te laat over de meet komt en dus gewoon niet meer meetelt voor het klassement. Je zult er zo eentje zijn. Dan liever de enthousiasteling.
Voorvochtmensen zijn al een keer veel te (vroeg) enthousiast geweest en daarom compenseren ze de rest van hun trieste bestaan door het laatste woord te hebben.
 
Mensen die in een restaurant de meest persoonlijke verhalen (in dit geval de zelfmoordpogingen van haar zus) vertellen terwijl je er naast zit en dus alles hoort.
 
Mensen die in een restaurant de meest persoonlijke verhalen (in dit geval de zelfmoordpogingen van haar zus) vertellen terwijl je er naast zit en dus alles hoort.
Kan me voorstellen dat dat ongemakkelijk is…maar om je daaraan te ergeren…zo iemand zit daar blijkbaar enorm mee en heeft dan niet meer alle sociale antennes aan staan, wat begrijpelijk is…misschien een shotje empathie bestellen bij de ober dan...?😁
 
Ik erger me aan het feit dat een club zo je weekend kan verpesten. Dat lukt zelfs de meest irritante mensen niet bij mij...
 
Terug
Bovenaan Onderaan