Ergernissen

Maar hoe dan? Mijn telefoon doet het automatisch, maar met een toetsenbord denk ik er ook niet eens over na.

Op m'n telefoon zal het niet snel gebeuren. Web WhatsApp op laptop wel. Op officiële plaatsen zoals het PSV forum uiteraard niet.. zou niet durven zo informeel te zijn in zo'n sjieke omgeving.. :cool:
 
De ontzettend trage server van het project waar ik nu aan werk. Over de simpelste dingen moet hij gewoon een halve minuut nadenken.

Ach, kostte maar 2 ton. :cautious:
 
Berichten waarvan de leesbaarheid ruk is omdat de schrijver kennelijk nog een doosje enters heeft staan wat bijna over datum gaat.
 
Op zo'n dag als vandaag eten besteld, zou kwart over 6 geleverd worden. 45min later toch maar eens bellen.. Telefoon opgenomen door een 12jarig (schatting) jochie. Ja druk druk, bezorger gaat zometeen naar u op weg, ik mag u een gratis blikje drinken aanbieden."

Super man, bedankt he. Gimme my fokking food men.
 
Op zo'n dag als vandaag eten besteld, zou kwart over 6 geleverd worden. 45min later toch maar eens bellen.. Telefoon opgenomen door een 12jarig (schatting) jochie. Ja druk druk, bezorger gaat zometeen naar u op weg, ik mag u een gratis blikje drinken aanbieden."

Super man, bedankt he. Gimme my fokking food men.
Dus…dus…dus.. even samengevat.. Op de dag dat je vriendin zichzelf aan gort rijdt op haar scooter is jouw grootste ergernis dat je bikken te laat komt?

NICEEE!!! 😎😜


Geintje man. Maar ik snap het wel. Lauw vreten, ook zo’n ergernis.
 
Dus…dus…dus.. even samengevat.. Op de dag dat je vriendin zichzelf aan gort rijdt op haar scooter is jouw grootste ergernis dat je bikken te laat komt?

NICEEE!!! 😎😜


Geintje man. Maar ik snap het wel. Lauw vreten, ook zo’n ergernis.
Ken je die reclame van Snickers? "Je bent jezelf niet als je trek hebt".
Das echt Jeckyll & Hyde bij mij hoor..
 
Dat er in de gesproken taal vaak foutief de verleden tijd van werkwoorden wordt gebruikt voor iets wat in de toekomst ligt. En ik geef gelijk toe dat ik die fout soms ook maak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan