Ergernissen

Gelukkig hoor je ze hier zelden, en worden ze nie5 aangedreven door een benzinemotor. Maar toch:

Draaiorgels! :braak:
 
OV wat te laat is, OV wat vertraagd wordt door een goederen trein. Het verkeer in Utrecht of eigenlijk elke grote stad.
 
Amerika. Muur erom en teruggeven aan de natuur.
Midden-oosten. Muur erom en teruggeven aan de natuur.
Afrika. Muur erom en teruggeven aan de natuur.
Rusland. Muur erom en teruggeven aan de natuur.

Of is dat dan wel generaliserend en racistisch? :unsure:

Zoveel fraaie zaken die uit Amerika komen of er te vinden zijn. Zoveel leuke en interessante mensen.
En zoveel bagger wat uit Amerika komt. En zoveel verschrikkelijke en domme mensen.
 
Midden-oosten. Muur erom en teruggeven aan de natuur.
Afrika. Muur erom en teruggeven aan de natuur.
Rusland. Muur erom en teruggeven aan de natuur.

Of is dat dan wel generaliserend en racistisch? :unsure:

Zoveel fraaie zaken die uit Amerika komen of er te vinden zijn. Zoveel leuke en interessante mensen.
En zoveel bagger wat uit Amerika komt. En zoveel verschrikkelijke en domme mensen.
Ja, ik weet het. Normaal heb ik iets meer nuance, en ik heb ook genoeg mooie dingen beleefd en fijne mensen ontmoet in het half jaar dat ik er gewerkt hebt. Ik verafschuw echter de eenzijdige berichtgeving en good guy status, blind voor eigen fouten. Niet fair misschien op de dag dat ze hun aanslagen herdenken, maar ik erger me er desondanks wel aan op n dag als vandaag. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Spelregels die er nog eens op uit zijn om zoveel mogelijk vrijheid te krijgen.

Ik bedoel het meer als een algemene opmerking (ik ben klaar met de corona discussie). Ik wil alles kunnen en iedereen moet maar opdonderen en doen wat ik wil anders word ik aangetast in mijn vrijheid.

Mensen hebben geen idee wat een vrijheid ze hebben in (west)Europa, maar ze blijven wel schreeuwen dat ze niet vrij zijn.
 
Laatst bewerkt:

Liveblog voor elke fucking scheet in de wereld.

Ik heb er zojuist een gelaten. Hij stonk een beetje, ongetwijfeld door de bonen. Ik kan het niet op Facebook mededelen, dus dan maar hier. Ik houd jullie op de hoogte.
 
Mensen die het concept van een spitsstrook niet begrijpen en stug op de middelste baan blijven rijden, zo met een snelheid die nét onder de maximumsnelheid ligt. Totdat je ze inhaalt, dan gaan ze sneller rijden, want ingehaald worden is stom. Om vervolgens, nadat ze ingehaald zijn, weer terugvallen naar hun oorspronkelijke snelheid. Op de middelste baan.
Het liefst zou ik willen dat mijn auto wordt uitgerust met raketwerpers of een zwaarder kaliber machinegeweer teneinde deze mensen te corrigeren. Als ik mijn radio en snelheid kan bedienen zonder de handen van het stuur af te halen, dan kan daar best een knopje voor "vuur" bij.
 
Mensen die het concept van een spitsstrook niet begrijpen en stug op de middelste baan blijven rijden, zo met een snelheid die nét onder de maximumsnelheid ligt. Totdat je ze inhaalt, dan gaan ze sneller rijden, want ingehaald worden is stom. Om vervolgens, nadat ze ingehaald zijn, weer terugvallen naar hun oorspronkelijke snelheid. Op de middelste baan.
Het liefst zou ik willen dat mijn auto wordt uitgerust met raketwerpers of een zwaarder kaliber machinegeweer teneinde deze mensen te corrigeren. Als ik mijn radio en snelheid kan bedienen zonder de handen van het stuur af te halen, dan kan daar best een knopje voor "vuur" bij.
Een snelweg met meer dan 2 rijstroken is voor velen lastig... Volgens mij denkt men dat onnodig links rijden alleen in de buitenste strook kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan