Ergernissen

Annoying and/or rude neighbors.

They let their dog crap on my lawn, up at all hours of the night, litter all over the sidewalk, etc.

:mad:
 
Annoying and/or rude neighbors.

They let their dog crap on my lawn, up at all hours of the night, litter all over the sidewalk, etc.

:mad:
And you don't think that the 5th amendment gives you enough room to deal with that situation ? (joking)
 
And you don't think that the 5th amendment gives you enough room to deal with that situation ? (joking)
No worries pal lol I know you were joking. But tbh I have made a complaint to the HOA(Home Owner's Association) last week but so far they haven't done anything. I usually just try to handle things myself rather than delegate as it were but I know if I go over and try to resolve again for the umpteenth time I might end up punching the dude.
 
Mensen die het concept van een spitsstrook niet begrijpen en stug op de middelste baan blijven rijden, zo met een snelheid die nét onder de maximumsnelheid ligt. Totdat je ze inhaalt, dan gaan ze sneller rijden, want ingehaald worden is stom. Om vervolgens, nadat ze ingehaald zijn, weer terugvallen naar hun oorspronkelijke snelheid. Op de middelste baan.
Het liefst zou ik willen dat mijn auto wordt uitgerust met raketwerpers of een zwaarder kaliber machinegeweer teneinde deze mensen te corrigeren. Als ik mijn radio en snelheid kan bedienen zonder de handen van het stuur af te halen, dan kan daar best een knopje voor "vuur" bij.
Ah.. grand theft auto in real life.. altijd al een keer willen doen..
 
Wanneer mensen keihard met een auto uit een uitrit weg komen rijden of keihard rijden op een weg waar redelijk wat verkeer is en mensen maar 30 mogen.

Wanneer ik een vrachtwagen inhaal en ik naar rechts ga en er vervolgens een klote Audi met 160+ over de vluchtstrook naast mij komt en vervolgens weer naar de linkerbaan schiet. En dat in Friesland op de A7 in de ochtendspits.

Een persoon wat gewoon tegen de muur verdient te rijden :mad:
 
Mooi, genoeg verkeersgerelateerde klachten om voorlopig aan het werk te blijven. De een zijn stress is de ander zijn succes :maniac: :maniac:
Wat mij betreft de boetes voor te hard rijden met 300% verhogen, verdienen we er nog wat aan ook.
Kan nog wel even door gaan hoor met vel voorkomende fouten: dat mensen niet opzij kijken als ze oversteken dat mensen hun hand niet uitsteken op de fiets, dat fietsers midden op de weg rijden in plaats van op hun rijbaan en soms ook nog met zijn drieën naast elkaar zonder af en toe om te kijken of er iemand langs wil. En mobieltjes op de fiets zijn verboden maar iedereen gaat doodleuk door met appen. En ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens op mijn mobiel keek terwijl ik zat te fietsen dus ik ben ook schuldig.
 
Kan nog wel even door gaan hoor met vel voorkomende fouten: dat mensen niet opzij kijken als ze oversteken dat mensen hun hand niet uitsteken op de fiets, dat fietsers midden op de weg rijden in plaats van op hun rijbaan en soms ook nog met zijn drieën naast elkaar zonder af en toe om te kijken of er iemand langs wil. En mobieltjes op de fiets zijn verboden maar iedereen gaat doodleuk door met appen. En ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens op mijn mobiel keek terwijl ik zat te fietsen dus ik ben ook schuldig.

Fietsers op rotondes. Nog zo'n ergernis. Altijd voorrang volgens henzelf.
 
Wat mij betreft de boetes voor te hard rijden met 300% verhogen, verdienen we er nog wat aan ook.
Kan nog wel even door gaan hoor met vel voorkomende fouten: dat mensen niet opzij kijken als ze oversteken dat mensen hun hand niet uitsteken op de fiets, dat fietsers midden op de weg rijden in plaats van op hun rijbaan en soms ook nog met zijn drieën naast elkaar zonder af en toe om te kijken of er iemand langs wil. En mobieltjes op de fiets zijn verboden maar iedereen gaat doodleuk door met appen. En ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens op mijn mobiel keek terwijl ik zat te fietsen dus ik ben ook schuldig.
En fietsers die voorrang nemen.. vandaag was er een moeder met kroost... lekker gevaarlijk
 
Wat mij betreft de boetes voor te hard rijden met 300% verhogen, verdienen we er nog wat aan ook.
Kan nog wel even door gaan hoor met vel voorkomende fouten: dat mensen niet opzij kijken als ze oversteken dat mensen hun hand niet uitsteken op de fiets, dat fietsers midden op de weg rijden in plaats van op hun rijbaan en soms ook nog met zijn drieën naast elkaar zonder af en toe om te kijken of er iemand langs wil. En mobieltjes op de fiets zijn verboden maar iedereen gaat doodleuk door met appen. En ik moet bekennen dat ik zelf ook wel eens op mijn mobiel keek terwijl ik zat te fietsen dus ik ben ook schuldig.
Ik heb vandaag heerlijk een boete gepakt voor het gebruik van mijn telefoon op de fiets. En hoewel ik het goed vind dat het aangepakt wordt, voelde het toch wel lullig. Zat er even een paar seconden op op een rustige weg waar amper auto's (mogen) rijden, precies toen de politie naar buiten gelopen kwam. Maarja, een ongeluk zit in een klein hoekje blabla.
 
Terug
Bovenaan Onderaan