Ergernissen

Ik zie het inderdaad helemaal voor me. ;)
The man...The myth...The slippers.
michael-kors-lala-slipper-pantoffels-met-panterprint-bruin-bruin-0194392916145.jpg
 
Q-Music. Die hebben het foute uur, waarin ze erin slagen nog minder foute muziek te draaien dan in die andere 23 uur. Wat een kutzender.

Veronica doet het blijkbaar hier in de Kempen niet en op een of andere manier staat deze voorgeprogrammeerd op mijn antieke autoradio.
 
Doe ik er nog eentje bij. Zit ik gisteren op een terras (met luifel en wanden) te eten, gaat er iemand zitten roken. Bizar asociaal. Moesten wij naar binnen verhuizen om de hapjes kanker te vermijden.
 
Doe ik er nog eentje bij. Zit ik gisteren op een terras (met luifel en wanden) te eten, gaat er iemand zitten roken. Bizar asociaal. Moesten wij naar binnen verhuizen om de hapjes kanker te vermijden.
waarom vraag je niet gewoon of die persoon even ergens anders kan gaan roken dan?
 
Doe ik er nog eentje bij. Zit ik gisteren op een terras (met luifel en wanden) te eten, gaat er iemand zitten roken. Bizar asociaal. Moesten wij naar binnen verhuizen om de hapjes kanker te vermijden.
Tss beetje gratis meegeniet van de rook van een ander. Weet je wel hoe duur die troep is... :maniac:

Dacht overigens dat roken op terrassen aan banden was/wordt gelegd?
 
Doe ik er nog eentje bij. Zit ik gisteren op een terras (met luifel en wanden) te eten, gaat er iemand zitten roken. Bizar asociaal. Moesten wij naar binnen verhuizen om de hapjes kanker te vermijden.

Als er één open zijde was mag dat, lees ik.
 
Q-Music. Die hebben het foute uur, waarin ze erin slagen nog minder foute muziek te draaien dan in die andere 23 uur. Wat een kutzender.

Veronica doet het blijkbaar hier in de Kempen niet en op een of andere manier staat deze voorgeprogrammeerd op mijn antieke autoradio.
Mevrouw Bacchus luistert die kutzender altijd. Het gekke is dat je niet eens naar het display hoeft te kijken om aan de muziek te horen dat mevrouw Bacchus aan de radio heeft gezeten en het ding weer op Q-Music heeft gezet. Ik ben het helemaal eens met jouw oordeel ovder die zender. De DJ's zijn ook zo ontzettend irritant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan