Ergernissen

De vrije man. Snappen ze ook niet.
Penalty's, rode kaarten en schorsingen hoef je ze echter niet uit te leggen.
 
De oranje-reclames, en dan vooral die van de ALDI, Kruidvat en Bol.com, wanstaltig gedreutel, een aanslag op de de trommelvliezen en een rijmelarij van een dusdanig laag niveau dat de echte Hazes zijn neus er voor had opgehaald.
 
De oranje-reclames, en dan vooral die van de ALDI, Kruidvat en Bol.com, wanstaltig gedreutel, een aanslag op de de trommelvliezen en een rijmelarij van een dusdanig laag niveau dat de echte Hazes zijn neus er voor had opgehaald.
Hahah, ik hou ervan. Net als alle (foute) Oranje voetballiedjes. Er is niets dat mijn vaderlandsliefde beter kan aanwakkeren.
 
De oranje-reclames, en dan vooral die van de ALDI, Kruidvat en Bol.com, wanstaltig gedreutel, een op de de trommelvliezen en een rijmelarij van een dusdanig laag niveau dat de echte Hazes zijn neus er voor had opgehaald.
Ik vind die van de Aldi nog wel aardig. Dapper van ze dat ze een liedje laten schrijven en inzingen door een iemand met een geestelijke beperking.
 
Ik moet eigenlijk vooral lachen om die gozer in Baarle Nassau die elk pakje bij de buren laat bezorgen.
 
Das bij die van Kruidvat toch ook?

Srr, inkoppertje...
Dat weet ik niet...

(die van de aldi weet ik trouwens ook niet zeker, ik ging er gewoon een beetje van uit dat dit zo was. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al een keertje fout zat met snelle en "de reunie")
 
Terug
Bovenaan Onderaan