Ergernissen

Dit. Verschrikkelijk vind ik dat.

Ga ik met mijn vriendin naar de verjaardag van haar nichtje, is daar een goede vriendin van het nichtje met haar vriend en dan moet ik hem feliciteren met de verjaardag van een vriendin van zijn vriendin??

Ga toch heen. Ik feliciteer de jarige, eventueel nog de ouders, tegen de rest zeg ik hoi.
Vroeger toen jij jarig was, trakteerde je toen ook Mentos aan de rest ?
 
En dan rijden ze waarschijnlijk ook nog op zomerbanden.
Dat geldt waarschijnlijk voor de meeste mensen? Het nut van winterbanden in Nederland wordt nog wel eens betwijfeld. Laatst moest de auto van mijn vrouw nieuwe banden. Toen hebben we overigens voor all season gekozen.
 
Dat geldt waarschijnlijk voor de meeste mensen? Het nut van winterbanden in Nederland wordt nog wel eens betwijfeld. Laatst moest de auto van mijn vrouw nieuwe banden. Toen hebben we overigens voor all season gekozen.
Prima als je ervoor kiest om alleen op zomerbanden te rijden. Ik snap best dat je het de investering niet waard vindt als het zo weinig voorkomt dat je ze echt nodig hebt. Maar neem dan wel je verantwoordelijkheid en ga dan nu niet de weg op, dat is de consequentie waar je voor kiest.

Nu met zomerbanden gaan rijden is gewoon levensgevaarlijk.
 
Dat geldt waarschijnlijk voor de meeste mensen? Het nut van winterbanden in Nederland wordt nog wel eens betwijfeld. Laatst moest de auto van mijn vrouw nieuwe banden. Toen hebben we overigens voor all season gekozen.

Ik heb er sinds een paar jaar all seasons onderliggen. Doorgaans voor de Nederlandse winters helemaal prima. Vanmorgen onder deze omstandigheden stukje gereden en dat ging ook zonder problemen. Verder moeilijk conclusies trekken met één ritje. Met deze all seasons mag ik in de winter ook Duitsland in, wat nog wel eens op m'n route ligt.
 
Prima als je ervoor kiest om alleen op zomerbanden te rijden. Ik snap best dat je het de investering niet waard vindt als het zo weinig voorkomt dat je ze echt nodig hebt. Maar neem dan wel je verantwoordelijkheid en ga dan nu niet de weg op, dat is de consequentie waar je voor kiest.

Nu met zomerbanden gaan rijden is gewoon levensgevaarlijk.
Tja, andersom geldt dat voor iedereen die bij hevige regenval op winterbanden rijdt.
 
Managers, partners, principals, vice presidents, seniors, directors...

Eigenlijk elke corporate knuppel met een titel die doet vermoeden dat ik voor ‘m zou moeten werken.

Ha, die zit.

En nu weer braaf ballen likken.
🥰🚀
 
Ik ook. Da's Nederlands.
Wat mij als eerste opviel toen ik voor het eerst bij een Nederlandse verjaardag zat. Ach ze hebben me denk ik vergeven, althans ze vertoonden “tolerantie” :unsure::S:
Tweede wat me opviel was dat ik de hele tijd zat te wachten op het moment dat de verjaardag zou beginnen. Dat vroeg ik dan aan een vriend die wat langer in NL woonde. Ik: wanneer begint het?
Vriend: wat?
Ik: de verjaardag natuurlijk
Hij: dat is al begonnen joh:confused:
En het derde ding was dat het cadeautje voor je ogen op een niet elegante wijze werd uitgepakt, meteen en werd dan ergens neergelegd.
Gewoon te grote verschillen. Maar een ergernis is het niet (meer, inmiddels).
 
Wat mij als eerste opviel toen ik voor het eerst bij een Nederlandse verjaardag zat. Ach ze hebben me denk ik vergeven, althans ze vertoonden “tolerantie” :unsure::S:
Tweede wat me opviel was dat ik de hele tijd zat te wachten op het moment dat de verjaardag zou beginnen. Dat vroeg ik dan aan een vriend die wat langer in NL woonde. Ik: wanneer begint het?
Vriend: wat?
Ik: de verjaardag natuurlijk
Hij: dat is al begonnen joh:confused:
En het derde ding was dat het cadeautje voor je ogen op een niet elegante wijze werd uitgepakt, meteen en werd dan ergens neergelegd.
Gewoon te grote verschillen. Maar een ergernis is het niet (meer, inmiddels).
Mijn (duitse) vriendin snapt die kringverjaardagen en het feliciteren van niet jarigen ook niet. :)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan