Vedette

Arthur Shelby Jr.
Ik hoop echt dat Eran deze lijn doorzet, ook in de Eredivisie!

Ik hoop dat het huidige systeem en spelintentie blijft en dat Zahavi daarin de goaltjesdief kan worden die we nog maar zelden hadden in de laatste 10 jaar. Ik wil weer eens een team dat indruk maakt en vermaak oplevert. Gisteren gezien. Als we zo in de Eredivisie ballen, hebben we toch gewoon een leuk seizoen om te kijken? Waarbij ik hoop dat we Europees ook wat te genieten hebben.

En dat vorig jaar maar gewoon een corona-gevolg was wat leidde tot een collectieve malaise. Afijn, 1 zwaluw enzo. Ik ben benieuwd.

Israeli Guest

Supporter
That's against one of the 10 commandments. :cool:
Zahavi is above all the commandments,there is a perfect example of his godlike status among MTA fans which wil be demonstrated in this video from a reality show named "Daddy"(אבא'לה).
here is the video itself(unfortunately English Subs do not exist right now but just to get the idea jump to 0:29 from the start of the video until the rest of the video)

Just Listen

Penalty

Internationale Legende
Benieuwd wie penals gaat nemen, Zahavi, Gakpo, MvG of toch Götze of Noni? Hadden vorig seizoen geen vaste nemer dacht ik?
Vorig seizoen kreeg PSV 9 Penalty's in de competitie
4 x mis
Malen 2x, Zahavi, Max
5 x raak
Max 2x, Zahavi 2x, Dumfries

Maar eens op trainen. :rolleyes:

Ter vergelijking Ajax kreeg 11 Penalty's 1 x mis 10 x raak.

J.B.

Aanvoerder
1 maand verder en deze verwachting kan gelijk al de prullenbak in. Man man man wat speelt hij beroerd zeg de afgelopen wedstrijden. Geen bal vasthouden, geen kaats, haast niks.
En de komende weken scoort ie weer een paar keer. Hij zal ongetwijfeld weer tegen ajax scoren, dus hij blijft waarschijnlijk staan..

Nep Scout

Routinier
Ben ook erg kritisch, maar wat ik vandaag zag van Vinicius……..
Die heeft ten minste een soort van excuus. Pas een week met de team getraind en niet veel minuten gehad om te bewijzen. Zahavi daarentegen is er al langer, kent iedereen, z'n gemene collega Malen 'de B.V.' is weg. Dan zou je denken dat hij nu in z'n eentje op de spits wat kan laten zien.. oh ja, die 3 doelpunten tegen Galatasaray..!

Buitenspelgoal

Aanvoerder
Die heeft ten minste een soort van excuus. Pas een week met de team getraind en niet veel minuten gehad om te bewijzen. Zahavi daarentegen is er al langer, kent iedereen, z'n gemene collega Malen 'de B.V.' is weg. Dan zou je denken dat hij nu in z'n eentje op de spits wat kan laten zien.. oh ja, die 3 doelpunten tegen Galatasaray..!

Zahavi is een prima spits die 3 jaar te laat is gehaald.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Waarom hij niet genoegen neemt met het gebied waar hij moet staan en hij per sé daarbuiten wil zijn is mij een raadsel. Kennelijk leer je dat daar van jongs af aan ;P :maniac:
Hier heb je een tijdje op zitten broeden, niet? ;)
Maar eens. Afmakers moeten altijd gewoon voor de goal staan.

Kira

Aanvoerder
Hier heb je een tijdje op zitten broeden, niet? ;)
Maar eens. Afmakers moeten altijd gewoon voor de goal staan.
Maar als er nooit een fatsoenlijke voorzet komt wat dan.

Beetje de vraag bij PSV momenteel, die ik heb. Komt er nooit een goede voorzet omdat de spelers die niet kunnen/verkeerde keuze maken of komt er geen voorzet omdat de spits niet in het strafschopgebied is. Ongeacht welke spits er is. Of het nu Zahavi, Luuk de jong, Vinicius of iemand ander is. Er mogen ook wel wat meer bruikbare ballen in de 16 gegeven worden. Of je moet een Malen hebben die de dribbel inzet en zelf kans creëert. Maar dan speel je wel met drie dezelfde type aanvallers en dat lijkt me ook niet gunstig.

Bovenaan Onderaan