Nogmaals over het salaris kunnen we het lang hebben, van de andere spelers weten we dat ook niet. Als Zahavi ons op de laatste speeldag naar het kampioenschap schiet hebben we het niet eens meer over het salaris omdat we het dan al lang en breed hebben terug verdiend.
Zahavi scoort alleen tegen ajax
 
De echt lange chinezen spelen niet in China, die breken door in het buitenland ;)
Dat is onwaar. China betaald best prima. Voor veel chinese spelers is het interessanter om te spelen in eigen land dan naar het buitenland. Puur vanwege geld en status. Tuurlijk als je het talent hebt om de Europese top te halen dan wil je wel vertrekken.

Maar qua lange Chinezen zijn er genoeg die groter zijn dan 1.80 en ook een aantal van 1.90. Dat is echt niet per se kleiner dan de gemiddelde eredivisie club. Dus dat corners vanwege lengte makkelijker zijn is vlgms oncorrect. Ik weet ook niet of Zahavi uberhaupt veel uit corners scoorde in China 🤔
 
Ook al is z’n salaris €1 per week, hij is gewoon niet goed genoeg voor PSV.
Dat kan zo zijn, maar als we niet met zijn allen achter het team (en dus ook Zahavi) gaan staan wordt het er niet beter op. Dit is de ploeg die er staat, en we moeten er voor nu het beste er van maken.
 
Ja, maar voor nu staat ie op de loonlijst, kunnen we elkaar voor de komende 9 maanden maandelijks de put in praten of ons er bij neerleggen ipv iedere keer deze herhaling van zetten.
Dat was ook mijn punt. Laat het gewoon, leer dr mee leven. Ondanks of die goed genoeg is of niet. Hij staat dr hij wordt betaald we gaan er niks aan veranderen.
 
Dat was ook mijn punt. Laat het gewoon, leer dr mee leven. Ondanks of die goed genoeg is of niet. Hij staat dr hij wordt betaald we gaan er niks aan veranderen.
Ik hoop alleen dat hij snel naar de bank gaat. Wat ik gezien heb is Vinicius beter, ondanks dat die ook geen verpletterende indruk heeft achtergelaten (understatement). Hopelijk kan Romero snel spelen, dat lijkt me dit seizoen de beste optie, met veel kansen voor Fofana. Volgend jaar exit Zahavi en Vinicius en een nieuwe spits, tenzij Romero en Fofana echt doorbreken (en geen LdJ)
 
Je uitspraken zijn vooral populistisch en tendentieus! Eerst begin je over de relatie tussen zijn nationaliteit en de kritiek om vervolgens Bruma er bij te halen en zelfs het verhaal van Zahavi zijn vrouw en kinderen. Je kunt beter de rechterhand worden van Valentijn Driessen of iig iets bij de Televaag gaan doen. Daar houden ze wel van dit soort praatjes die scoren.

Ach Brainz wat leuk, we worden collega's!

Ik ben niet de beste lezer dus kan aan mij liggen maar ik snap deze post niet…

Wat hebben al die randzaken die je opnoemt te maken met het feit dat Zahavi niet voldoet als (basis) spits in het eerste van PSV én dat hij veel te veel verdient voor zo een middelmatige speler…?🙄

Laat ik het nog een keer uitleggen dan:

Ik begin over die randzaken omdat die er bij Bruma blijkbaar bij sommige voor zorgen dat hij allemaal heel lief en schattig is en dat het allemaal niet meer uitmaakt. Maar om even duidelijk te maken: Bruma kostte ons 12 miljoen, heeft ons in zijn eerste seizoen 2 a 3 miljoen aan salaris gekost en verdient nu ook nog gewoon 1 miljoen. Zo ontzettend lief dat hij als bankspeler nog maar 1 miljoen wil verdienen. Dat gun je echt niemand natuurlijk, maar die Bruma doet dat gewoon. Het feit dat de kosten die we hebben gemaakt voor deze speler bijna wordt vergeten omdat het zo'n leuk ventje is, vind ik bijzonder.
 
Ik hoop alleen dat hij snel naar de bank gaat. Wat ik gezien heb is Vinicius beter, ondanks dat die ook geen verpletterende indruk heeft achtergelaten (understatement). Hopelijk kan Romero snel spelen, dat lijkt me dit seizoen de beste optie, met veel kansen voor Fofana. Volgend jaar exit Zahavi en Vinicius en een nieuwe spits, tenzij Romero en Fofana echt doorbreken (en geen LdJ)

Vinicius zie ik hier ook niet slagen, dat is al helemaal een spits die vooral rendeert wanneer het voorin om hem draait. En de afgelopen wedstrijden hebben wel bewezen dat zoiets niet gebeurd.
 
Ach Brainz wat leuk, we worden collega's!



Laat ik het nog een keer uitleggen dan:

Ik begin over die randzaken omdat die er bij Bruma blijkbaar bij sommige voor zorgen dat hij allemaal heel lief en schattig is en dat het allemaal niet meer uitmaakt. Maar om even duidelijk te maken: Bruma kostte ons 12 miljoen, heeft ons in zijn eerste seizoen 2 a 3 miljoen aan salaris gekost en verdient nu ook nog gewoon 1 miljoen. Zo ontzettend lief dat hij als bankspeler nog maar 1 miljoen wil verdienen. Dat gun je echt niemand natuurlijk, maar die Bruma doet dat gewoon. Het feit dat de kosten die we hebben gemaakt voor deze speler bijna wordt vergeten omdat het zo'n leuk ventje is, vind ik bijzonder.
Okey…Dan stel ik voor dat we van beide spelers vaststellen dat ze niet voldoen en we met beiden geen medelijden hoeven te hebben…🧐
 
Laat ik het nog een keer uitleggen dan:

Ik begin over die randzaken omdat die er bij Bruma blijkbaar bij sommige voor zorgen dat hij allemaal heel lief en schattig is en dat het allemaal niet meer uitmaakt. Maar om even duidelijk te maken: Bruma kostte ons 12 miljoen, heeft ons in zijn eerste seizoen 2 a 3 miljoen aan salaris gekost en verdient nu ook nog gewoon 1 miljoen. Zo ontzettend lief dat hij als bankspeler nog maar 1 miljoen wil verdienen. Dat gun je echt niemand natuurlijk, maar die Bruma doet dat gewoon. Het feit dat de kosten die we hebben gemaakt voor deze speler bijna wordt vergeten omdat het zo'n leuk ventje is, vind ik bijzonder.
Terwijl hij nog minder presteert voor het elftal dan Zahavi.
Of de competities waarin hij al die goals heeft gemaakt ....
Ook inderdaad. Maar behalve dat het geen geweldenaar is ben ik er ook van overtuigd dat het een type spits is die niet bij deze speelstijl past. Vinicius idem.
 
Ach Brainz wat leuk, we worden collega's!



Laat ik het nog een keer uitleggen dan:

Ik begin over die randzaken omdat die er bij Bruma blijkbaar bij sommige voor zorgen dat hij allemaal heel lief en schattig is en dat het allemaal niet meer uitmaakt. Maar om even duidelijk te maken: Bruma kostte ons 12 miljoen, heeft ons in zijn eerste seizoen 2 a 3 miljoen aan salaris gekost en verdient nu ook nog gewoon 1 miljoen. Zo ontzettend lief dat hij als bankspeler nog maar 1 miljoen wil verdienen. Dat gun je echt niemand natuurlijk, maar die Bruma doet dat gewoon. Het feit dat de kosten die we hebben gemaakt voor deze speler bijna wordt vergeten omdat het zo'n leuk ventje is, vind ik bijzonder.
Je eerste opmerking laat ik voor wat het is…
Als ik je goed begrijp, is de put van Bruma voor jouw gevoel nog niet goed gevuld met afzeiken, afbranden enz. Ik zou zeggen lees zijn topic maar eens door.. Mensen hebben even sympathie getoond voor zijn situatie en voor het feit dat hij iets heeft gedaan wat niet bijna nooit zien, zelfs niet bij de club iconen. Je doet alsof het de normaalste zaak vd wereld is dat hij zelf vroeg om salarisverlaging. Dat is niet zo, word eens wakker zou ik zeggen. Zelfs in de normale arbeidsomstandigheden doet men zoiets niet wanneer die zelf het gevoel heeft dat ie de verwachtingen niet heeft waargemaakt. Het is 200% terecht dat Bruma daar de handen voor op elkaar kreeg voor deze actie in een jungle die de voetbalwereld heet. Zahavi had dat ook idd kunnen doen. Ik zou bijna zeggen juist hij, die heeft genoeg verdiend zou je zeggen.
Dat we zoveel voor Bruma hebben betaald, is een van de grootste fouten die JdJ in zijn nog korte carrière heeft gemaakt. Maar die heeft al zoveel fouten gemaakt dat we hier gaan staan klappen als hij een keertje iets goeds doet. Zover is PSV wel gezakt.
 
Ik hoop alleen dat hij snel naar de bank gaat. Wat ik gezien heb is Vinicius beter, ondanks dat die ook geen verpletterende indruk heeft achtergelaten (understatement). Hopelijk kan Romero snel spelen, dat lijkt me dit seizoen de beste optie, met veel kansen voor Fofana. Volgend jaar exit Zahavi en Vinicius en een nieuwe spits, tenzij Romero en Fofana echt doorbreken (en geen LdJ)
Ik zou er toch alles aan doen Luuk terug te halen.. van hem weet je wat zn rendement is..
 
Ik zou er toch alles aan doen Luuk terug te halen.. van hem weet je wat zn rendement is..
Te oud, veel te duur, kan ook niet voetballen, past ook niet in dit systeem. nee, het is pijnlijk, maar een spits zoals Sam Lammers, die zelf wat kan creeren en die meekan in het getik voorin, is wat we nodig hebben.
 
Ik hoop alleen dat hij snel naar de bank gaat. Wat ik gezien heb is Vinicius beter, ondanks dat die ook geen verpletterende indruk heeft achtergelaten (understatement). Hopelijk kan Romero snel spelen, dat lijkt me dit seizoen de beste optie, met veel kansen voor Fofana. Volgend jaar exit Zahavi en Vinicius en een nieuwe spits, tenzij Romero en Fofana echt doorbreken (en geen LdJ)
Teveel net niet spitsen, waar is de Kezman van deze tijd :( op basis van de beelden kan ik vooralsnog niet stellen dat Vinicius beter is. De hoop voor Romero deel ik wel.
 
Teveel net niet spitsen, waar is de Kezman van deze tijd :( op basis van de beelden kan ik vooralsnog niet stellen dat Vinicius beter is. De hoop voor Romero deel ik wel.
Heb bij Vinicius al wel een paar keer een aardige beweging gezien, daarbij springt in ieder geval niet elke bal van z'n voet. En Vinicius heeft nog maar een paar invalbeurtjes gehad, van Zahavi weet ik nu wel ongeveer wat hij kan, of liever, wat hij niet kan. Ik weet het, het is niet veel.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heb bij Vinicius al wel een paar keer een aardige beweging gezien, daarbij springt in ieder geval niet elke bal van z'n voet. En Vinicius heeft nog maar een paar invalbeurtjes gehad, van Zahavi weet ik nu wel ongeveer wat hij kan, of liever, wat hij niet kan. Ik weet het, het is niet veel.
Aan de andere kant zie ik Zahavi wel sleuren, aanspeelbaar zijn, meedoen in het team. Vinicius geeft mij vooralsnog het gevoel van een afwachtende spits die weinig meedoet in het spel, iets wat met deze speelwijze kort gezegd niet ideaal is.
 
Aan de andere kant zie ik Zahavi wel sleuren, aanspeelbaar zijn, meedoen in het team. Vinicius geeft mij vooralsnog het gevoel van een afwachtende spits die weinig meedoet in het spel, iets wat met deze speelwijze kort gezegd niet ideaal is.
Klopt, maar wat is het nut van aanspeelbaar zijn, als bijna elke bal die je aangespeeld krijgt, tot balverlies lijdt?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan