If you need a right defender, we have Ben Bitton
Israeli national team player, played with Hapoel Beer Sheva in Europe and won championships
Very fast, offensive, not afraid with a good mentality
One of the best players on our squad

We need a real Jantje Beton in our defence. :biceps: :fb:
jantje-beton.jpg
 
Zullen we wat flimpjes van Bruma (Armindo Tué Na Bangna) naar het forum van Olympiakos Piraeus sturen?
:unsure: Oh shit ... :( Ik kan geen geschikte vinden in PSV shirt. :cautious: :rolleyes:
Sturen we er gewoon een op van Derrick Luckassen. Wie ziet het verschil? :cool: ;)
Zijn er van Luckassen dan wel hoogtepunten in een PSV shirt?

Trouwens een grap op het randje (of misschien wel erover) van je.
 
Zijn er van Luckassen dan wel hoogtepunten in een PSV shirt?

Trouwens een grap op het randje (of misschien wel erover) van je.
:unsure: Welk randje? :rolleyes: Ach je kunt je maar kort op het randje begeven. Of je stapt er tijdig vanaf of je dondert in de afgrond. :cautious: Als we een filmpje van Jorrit Hendrix sturen valt het meteen op.

Ik ben Lewis Hamilton niet. :cool: :xp:
Ik kniel voor niemand. :)
 
Over Angelino en Hendrix mogen wel grappen gemaakt worden dat ze door elkaar gehaald worden. Maar Luckassen en Bruma is op het randje.

We hebben nog een lange weg te gaan, blijkt wel weer.
Er maakt toch niemand grappen over Angelino en Hendrix?
 
Een maandje geleden werd daar om gelachen, toen er een foto van Angelino verscheen bij de interesse van Spezia voor Hendrix. In het Algemene transfer topic, geloof ik.

Maar los daarvan, het gaat mij om het idee.
Ik bedoelde in ieder geval dat het niet meer kan om mensen met elkaar te vergelijken alleen omdat ze beiden donker zijn (en vooruit bij PSV onder contract staan) onder het mom van alle zwarten lijken op elkaar. Toch?
 
Ik bedoelde in ieder geval dat het niet meer kan om mensen met elkaar te vergelijken alleen omdat ze beiden donker zijn (en vooruit bij PSV onder contract staan) onder het mom van alle zwarten lijken op elkaar. Toch?
Nou ik vind bijvoorbeeld Bergwijn en Bruma totaal niet op elkaar lijken. Maar Bruma en Luckassen een stuk meer. Groot en lange benen, bijvoorbeeld. Bergwijn en Gini haal ik bijvoorbeeld in Oranje wel eens door elkaar, dan moet ik meer op de motoriek gaan letten (of een grotere tv kopen, dat helpt misschien ook).
Dus het gaat mij niet om of 'alle zwarten op elkaar lijken', maar sommige mensen lijken gewoon wel meer op elkaar. Maar ja, het hele onderwerp is zo gespannen... Hopelijk groeien we daar als samenleving overheen.
 
Ik bedoelde in ieder geval dat het niet meer kan om mensen met elkaar te vergelijken alleen omdat ze beiden donker zijn (en vooruit bij PSV onder contract staan) onder het mom van alle zwarten lijken op elkaar. Toch?
En hier vergelijken we al weken lang donkere spelers met donkere spelerS. Sarange is alleen maar vergeleken met kleurgenoten en Bruma met Koné en nooit met Rommedahl. Is mens eigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan