En hier vergelijken we al weken lang donkere spelers met donkere spelerS. Sarange is alleen maar vergeleken met kleurgenoten en Bruma met Koné en nooit met Rommedahl. Is mens eigen.
Sarange is "überhaupt amper vergeleken, 1 persoon heeft m gekoppeld aan een oudspeler van PSV en 1 iemand poste een YT-film waarin hij vergeleken werd met een andere donkere speler. Maar die koppeling kan je t forum niet kwalijk nemen.
 
Sarange is "überhaupt amper vergeleken, 1 persoon heeft m gekoppeld aan een oudspeler van PSV en 1 iemand poste een YT-film waarin hij vergeleken werd met een andere donkere speler. Maar die koppeling kan je t forum niet kwalijk nemen.
En Mvogo alleen met Onana en Vermeer. Maar goed maakt ook niet uit verder.
 
Tja, een atletisch ogende keeper, kan ik gaan roepen dat ie me aan Piet Velthuizen doet denken ofzo maar dat is niet serieus te nemen.
Dus is een vergelijking Bruma met Luckassen legitiem en heeft Ralf Edström op zijn verjaardag (de echte dan :p) gelijk 😝
 
Dus is een vergelijking Bruma met Luckassen legitiem en heeft Ralf Edström op zijn verjaardag (de echte dan :p) gelijk 😝
Nou, als ik die twee ff snel bekijk lijken die niet echt op elkaar, maar had t gevoel dat het gepost werd met name op de kwaliteiten van beide spelers en niet de kleur. Maar dat kan ook mijn naïviteit zijn.
 
Het is trouwens Sangare en niet Sarange :grin:
Zag hem ook al vaker voorbijkomen. Of Affelay, Cuardado en Mandueke, de forum Boskampjes.
Ik bedoelde in ieder geval dat het niet meer kan om mensen met elkaar te vergelijken alleen omdat ze beiden donker zijn (en vooruit bij PSV onder contract staan) onder het mom van alle zwarten lijken op elkaar. Toch?
Dat kan ik er niet direct uit opmaken en lijkt me een aanname
 
Israel verliest van Schotland na strafschoppen in de strijd om een EK ticket (via die nations league play-offs voor landen zonder EK ticket). Er werd 1 strafschop gemist door... Zahavi. Uit frustratie zal hij tegen PEC een hattrick maken.
 
Israel verliest van Schotland na strafschoppen in de strijd om een EK ticket (via die nations league play-offs voor landen zonder EK ticket). Er werd 1 strafschop gemist door... Zahavi. Uit frustratie zal hij tegen PEC een hattrick maken.
Hij wil niet naar het EK. Hij wil zich vol inzetten voor PSV. :D
Maar laat dan maar iemand anders de Penalty's nemen. ;)
 
Israel verliest van Schotland na strafschoppen in de strijd om een EK ticket (via die nations league play-offs voor landen zonder EK ticket). Er werd 1 strafschop gemist door... Zahavi. Uit frustratie zal hij tegen PEC een hattrick maken.
De filmpjes op youtube lieten geen gemiste penalties zien 🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan