Engels voetbal

Als ik zo de wedstrijd zie, dan kan ik me wel voorstellen waarom Gakpo op de bank is belandt. Hier bij PSV was het een bepalende speler, maar dat kan hij (nog) niet laten zien in Liverpool.
 
En Liverpool heeft ook interesse in Malen, die op dit moment een betere groei doormaakt dan Gakpo. Geen direct gevaar voor zijn positie, maar er komt aanvallend wel weer een concurrent bij.
 
En Liverpool heeft ook interesse in Malen, die op dit moment een betere groei doormaakt dan Gakpo. Geen direct gevaar voor zijn positie, maar er komt aanvallend wel weer een concurrent bij.

Zou prima zijn voor beiden als ze Gakpo en Malen ruilen er van uitgaande dat Gakpo bij borussia op de flank komt
 
Wij raken gefrustreerd van de aanhoudende blessures, maar de supporters van Man Utd moeten helemaal gek worden.

Varane en Evans zijn net terug van blessures, en vallen allebei in de wedstrijd geblesseerd uit...
 
Wij raken gefrustreerd van de aanhoudende blessures, maar de supporters van Man Utd moeten helemaal gek worden.

Varane en Evans zijn net terug van blessures, en vallen allebei in de wedstrijd geblesseerd uit...
Dik kans dat we de medische staf van ManU deze zomer gaan halen dus.
 
ManU tegen Liverpool is nu halverwege, Liverpool staat 0-1 voor. Bij vlagen komen ze er heel mooi doorheen, maar ze weten nog net geen grote voorsprong te maken. ManU is altijd gevaarlijk op de counter, dus het belooft nog wel een spannende pot te worden.

Cody overigens op de bank.
 
2-1, helaas. Liverpool drukt nog steeds, maar 1 goede aanval en prachtig afgemaakt door Mainoo.

Klopp reageert, Cody komt erin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan