Engels voetbal

Arsenal - Liverpool 3-1
3.68 Expected Goals (xG) 0.46
43% Balbezit 57%
15 Doelpogingen 10
7 Schoten op doel 1
 
Speelde geen enkele rol van betekenis, net als Gravenberch, maar ja, Gakpo werd ook wel weer op een voor hem vreemde positie gezet natuurlijk.

Tabloids hard voor Van Dijk, ook kritiek op Gravenberch en Gakpo: 'Rampzalig'​

 
End of an era. Mijn favoriete Internationale coach. Heeft Liverpool weer een grootmacht gemaakt, vaak met heerlijk voetbal. Ik ben benieuwd waar hij in de toekomst belandt.

Klopp is imo vaak heel leuk inderdaad, maar soms vind ik hem iets te gespeeld / overdreven. Vooral wanneer hij weet dat de camera op hem gericht staat. Ben wel benieuwd dan: herken jij dat?
 
Liverpool stond bij rust met 0-1 achter tegen Luton Town maar wint met 4-1.
1-1 :BALL: Virgil van Dijk, 2-1 :BALL: Cody Gakpo
 
Kijktip om 16u: Liverpool vs. Chelsea in de EFL cup finale. Met Gakpo, en ook nog Van Dijk en Gravenberch bij Liverpool in de basis (voor de Oranje watchers onder ons, waaronder ondergetekende ;) ).
 
Liverpool wint hem, Virgil kopt de winnende binnen diep in de verlenging.
Wat een koning, die Virgil. Na die horrorblessure geworsteld, maar gewoon weer in absolute topvorm dit hele seizoen al. Gewoon weer de beste CV van de PL. En dan even als captain in deze finale Klopp in ieder geval verzekeren van zilverwaar in zijn afscheidsseizoen. Van Dijk is een Liverpool icoon, en in deze vorm zie ik hem ook graag de Oranje troepen leiden komende zomer.
 
Wat een koning, die Virgil. Na die horrorblessure geworsteld, maar gewoon weer in absolute topvorm dit hele seizoen al. Gewoon weer de beste CV van de PL. En dan even als captain in deze finale Klopp in ieder geval verzekeren van zilverwaar in zijn afscheidsseizoen. Van Dijk is een Liverpool icoon, en in deze vorm zie ik hem ook graag de Oranje troepen leiden komende zomer.
Een hele, hele grote speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan