Engels voetbal

Manchester United wint de Penaltyreeks en gaat naar de finale.
Dat wordt weer een clash. Manchester United - Manchester City
Weer een simpele zege voor City waarschijnlijk. Die winnen de titel en de FA cup weer dit seizoen. Niet dat Coventry meer kans had, maar die hadden misschien de underdog rol nog beter kunnen uitvoeren.
 
Weer een simpele zege voor City waarschijnlijk. Die winnen de titel en de FA cup weer dit seizoen. Niet dat Coventry meer kans had, maar die hadden misschien de underdog rol nog beter kunnen uitvoeren.
Zo blij dat Real ze uit de CL heeft geknikkerd. Een tweede treble op rij voor die schijtclub had ik echt niet uit kunnen staan.:sick:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zag dat Everton - Liverpool vandaag op viaplay tv kwam... die heb ik nu opgezet, maar wat een drama beeld kwaliteit zeg... het is terug naar het VHS tijdperk.
 
Liverpool verliest met 2-0 van Everton en hele dure punten. Wellicht is hier de kans op de titel al verspeeld.
 
Heb het even opgezet, maar dat valt toch reuze mee? Lijkt gewoon HD te zijn.
Ik kijk via satelliet, maar het is net een stream die je zit te kijken. HD is echt anders.. misschien dat het enkel via satelliet is. Ik zal de volgende keer eens via ziggo kijken, maar mij staat bij dat het daar ook niet best was.
 
Liverpool verliest met 2-0 van Everton en hele dure punten. Wellicht is hier de kans op de titel al verspeeld.
Met drie punten meer en een veel beter doelsaldo heeft Arsenal flink meer kans, en City heeft een punt minder maar twee wedstrijden tegoed.

Liverpool is 99% zeker gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan