Engels voetbal

Voetballend kan Blind wel wat toevoegen. Ik zou gaan voor:

Verbruggen
Dumfries - Geertruida - van Dijk - Blind - Hartman
Schouten - de Jong
Xavi - Gakpo
Zirkzee

Waarom Zirkzee eigenlijk? Ik zie daar een hele hype omheen gebeuren maar is die nu (onderhand) echt zo goed? Was bij mij al zo'n beetje op het lijstje van grote talenten die het niet waar weten te maken beland
 
Voetballend kan Blind wel wat toevoegen. Ik zou gaan voor:

Verbruggen
Dumfries - Geertruida - van Dijk - Blind - Hartman
Schouten - de Jong
Xavi - Gakpo
Zirkzee
Nee mijn vrind, ik zie dat toch anders. Blind voegt echt wel wat toe hoor, maar Ake is een van de eersten die ik opschrijf.
 
Zit wat Arsenal - Liverpool te kijken, wat een hoog niveau, en snel voetbal is dat bij vlagen zeg. Gakpo moet soms erg ver terugzakken en veel werk verrichten. Net gaf hij bijna een assist op Alexander Arnold
 
Hij scoort de laatste tijd wat vaker, lijkt me. Mooi!
Is een echte squad player. Begint niet altijd, maar maakt wel eigenlijk altijd minuten. Klopp roemt hem om zijn spelinzicht, teamplay en zijn werklust naar achter toe. Zijn concurrenten zijn imo iets gevaarlijker, maar ook minder nuttig voor het team.

Zeker nu Salah op de AFCON zit, kan Cody zich weer meer laten zien.
 
Is een echte squad player. Begint niet altijd, maar maakt wel eigenlijk altijd minuten. Klopp roemt hem om zijn spelinzicht, teamplay en zijn werklust naar achter toe. Zijn concurrenten zijn imo iets gevaarlijker, maar ook minder nuttig voor het team.

Zeker nu Salah op de AFCON zit, kan Cody zich weer meer laten zien.
Mag weer op de bank beginnen. Diaz, Nunez en Jiota starten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan