Engels voetbal

2-0 maar gaat niet door. Zal worden afgekeurd door de VAR.
Toch niet. De goal telt.
53' :BALL: Rashford
 
2-0 maar gaat niet door. Zal worden afgekeurd door de VAR.
Toch niet. De goal telt.
53' :BALL: Rashford

Mijn stream loopt 5 minuten achter :lmao:

Ik vind het niveau van beide ploegen wel vrij laag moet ik zeggen, Manchester wel een stuk gedrevener.
 
Mijn stream loopt 5 minuten achter :lmao:

Ik vind het niveau van beide ploegen wel vrij laag moet ik zeggen, Manchester wel een stuk gedrevener.
Tuurlijk. Die mogen eindelijk eens zonder Maguire starten. Ik zou me ook de poten onder het lijf vandaan lopen. "hey Eric, kijk eens hoe goed we zijn zonder Harry!"
 
Paniek bij Liverpool. Om United terug te pakken proberen ze de transfer van Gakpo te kapen. Ze verdubbelen het bod tot maar liefst 100 miljoen. Je leest het goed. 100 miljoen.
 
Malacia trouwens erg sterk vandaag. Heeft Salah EN Trent in zijn zak. Verdedigend ontegenzeggelijk een hele goede back. Hij gaat ook niet ver naar voren (aanvallend vind ik hem minder) en dat zou best wel eens een instructie van Ten Hag kunnen zijn. In zijn rol van vandaag absoluut een hele goede back. Hopen dat Van Gaal hem ook in de basis gaat zetten. Zo'n enkel bijtertje kun je op het WK wel gebruiken.
 
Als een speler kramp heeft hoeft het spel toch niet stilgelegd te worden. Gewoon doorspelen. Dan moeten ze die speler maar wisselen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan