Engels voetbal

Malacia trouwens erg sterk vandaag. Heeft Salah EN Trent in zijn zak. Verdedigend ontegenzeggelijk een hele goede back. Hij gaat ook niet ver naar voren (aanvallend vind ik hem minder) en dat zou best wel eens een instructie van Ten Hag kunnen zijn. In zijn rol van vandaag absoluut een hele goede back. Hopen dat Van Gaal hem ook in de basis gaat zetten. Zo'n enkel bijtertje kun je op het WK wel gebruiken.

Lijkt mij inmiddels een zekerheidje op linksback bij Oranje. Daarmee ook laatste zwakke plek in defensie Oranje opgelost. Eigenlijk mis je nog een wereldkeeper
 
Lijkt mij inmiddels een zekerheidje op linksback bij Oranje. Daarmee ook laatste zwakke plek in defensie Oranje opgelost. Eigenlijk mis je nog een wereldkeeper
Een soort Davids op linksback. Salah scoort een klutsgoal, maar op die rechterflank hadden hij en Trent echt een kutavond tegenover hem. Lijkt me dat ie na vanavond zijn basisplek heeft afgedwongen, wat richting het wk alleen maar mooi is.
 
Een soort Davids op linksback. Salah scoort een klutsgoal, maar op die rechterflank hadden hij en Trent echt een kutavond tegenover hem. Lijkt me dat ie na vanavond zijn basisplek heeft afgedwongen, wat richting het wk alleen maar mooi is.
Ja was al langere tijd fan van hem. Toen hij op de bank zat bij Feyenoord had ik gehoopt dat psv hem zou halen. Je hebt met hem en Dumfries gewoon twee onverzettelijke strijders op de backposities, dat ziet er heel goed uit. En nu hij het ook in de PL laat zien solliciteer ik graag naar het voorzitterschap van zijn fanclub. Niet alleen Van Gaal, maar ook Ten Hag kan niet om hem heen.
 
Ook wel vernederend voor hem om in de 86e minuut ingebracht worden. Om tijd te rekken. Ten Hag laat zien wie de baas is!
Dat waren zeker geen tijdrekwissels hoor. Liverpool was aan het beuken en Ten Hag wilde verse krachten. Denk ook dat hij gokte op de snelheid van Ronaldo, maar die ging echt niet meer rennen. En als hij de bal voorin moest vasthouden, schoot hij uit onmogelijke hoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan