Engels voetbal

Swansea-Millwall:

Swansea staat keurig 2-0 voor, niks aan het handje, alleen nog de blessuretijd uitspelen.

90+3: eigen doelpunt, 2-1
90+5: eigen doelpunt, 2-2

:zwijgen::zien:
Nou, onderzoekje onder het motto 'vermoeden van matchfixing' zou niet vreemd zijn..
 

Pff het mannetje wil een speeltje, eerst Chelsea proberen te krijgen nu ManU. Kortom, 0.0 binding met de club :braak::braak:
Op het moment dat zo iemand Ajax koopt, stop ik met kijken.
 

Pff het mannetje wil een speeltje, eerst Chelsea proberen te krijgen nu ManU. Kortom, 0.0 binding met de club :braak::braak:
Hij schijnt wel uit Manchester te komen, daar is er dus wel nog een link. Maar dan vooral belachelijk dat hij Chelsea wilde kopen, inderdaad. Van de andere kant, het kan vanuit Utd-perspectief niet slechter worden dan het bewind onder de familie Glazer.

Wolves betaalt 50 miljoen voor middenvelder van Sporting

En PSV zou een absoluut top top top bedrag (record!!!) van toch zeker meer dan 40 miljoen kunnen vragen voor Gakpo! Zeker als het clubs als Arsenal en Man Utd zouden zijn!

Chelsea wil 27 miljoen betalen voor een 33-jarige reservespits die een half jaar geleden nog transfervrij was

En PSV zou een absoluut top top top bedrag (record!!!) van toch zeker meer dan 40 miljoen kunnen vragen voor Gakpo! Zeker als het clubs als Arsenal en Man Utd zouden zijn!
 
United telt 70(!) miljoen neer voor de 30(!) jarige Casemiro. Die 100 miljoen voor Antony zie ik dan ook nog wel gebeuren. Wat een absurde bedragen.

En weer een kabouter erbij

Edit: ik zie nu dat hij toch 1.85 zou moeten zijn, oogt toch kleiner dan dat
 
Laatst bewerkt:
Aardige speler die er zeker qua type goed bij past daar. Alleen is die leeftijd met natuurlijk direct ook een heel lang contract wel een flink risico. Altijd moeilijk inschatten hoe snel de jaren z'n tol beginnen te eisen. Als dat een beetje tegenvalt is dit natuurlijk veel en veel te veel geld. Als hij het nog drie jaar op serieus basisniveau volhoudt prima, maar dan is hij al bijna 34.
 
Terug
Bovenaan Onderaan