Engels voetbal

Everton - Liverpool 0-0.
Liverpool laat 2 hele dure punten liggen tegen stadsgenoot Everton. Manchester City is lachende derde en gaat nu aan de leiding in de Premier League met 1 punt voorsprong op Liverpool. :oops:
 
Liverpool kan het kampioenschap gewoon vergeten. Te veel werkertjes en lopertjes in het elftal. Als Henderson en Milner of Fabinho de lijnen moeten uitzetten op je middenveld, dan verdien je het eigenlijk ook niet om boven een City te eindigen. Veel werd tot nu toe gecamoufleerd door inzet en maar gokken op Salah (totaal niet in vorm of dit is gewoon zijn niveau en was het vorig seizoen boven jezelf uitsteken) of de snelheid van Mané. Nee, volgend seizoen moeten ze 2 top middenvelders aantrekken of iig 2 creattivielingen en ook voorin verversen en concurrentie creëren voor Salah, Mané en Firminho. Respect voor Klopp dat ie met zoveel middelmaten zo lang boven aan heeft gestaan.
 
Liverpool kan het kampioenschap gewoon vergeten. Te veel werkertjes en lopertjes in het elftal. Als Henderson en Milner of Fabinho de lijnen moeten uitzetten op je middenveld, dan verdien je het eigenlijk ook niet om boven een City te eindigen. Veel werd tot nu toe gecamoufleerd door inzet en maar gokken op Salah (totaal niet in vorm of dit is gewoon zijn niveau en was het vorig seizoen boven jezelf uitsteken) of de snelheid van Mané. Nee, volgend seizoen moeten ze 2 top middenvelders aantrekken of iig 2 creattivielingen en ook voorin verversen en concurrentie creëren voor Salah, Mané en Firminho. Respect voor Klopp dat ie met zoveel middelmaten zo lang boven aan heeft gestaan.

Jammer hoor. Niet in het minste omdat ik het Olie City uiteraard nooit gun, maar ook gewoon omdat Liverpool onder Klopp en met Gini het meest sympathieke team is.
 
Na zoveel jaar ( ruim 20 ...??) droog te hebben gestaan, gun ik Liverpool wel de titel dit seizoen, maar het verschil is slechts 1 punt momenteel en ik zie City niet heel erg veel meer morsen in de komende weken, terwijl Liverpool echt wisselvallig speelt na de winterstop....dus ik denk dat het wederom City gaat worden, maar uiteraard gun ik het Liverpool.
 
Manchester City heeft toch nog 2 keer gescoord. Het is 2-2.
Aguero heeft nog een Penalty gemist en dan scoort Manchester City in de 89e minuut 2-3.
Jammer ... Zeer spijtig voor Swansea City.n
 
Wat een gruwelijke fout van van Dijk. Daarmee komt Fulham thuis op 1-1 door een goal van roze badmuts Babel, tegen Liverpool. Voor de Reds scoorde Mané. City kan goede zaken doen...o.O
 
Eindstand Fulham - Liverpool 1-2
City baalt. Mooi voor Wijnaldum en consorten.
Zo dadelijk Everton - Chelsea.
 
Liverpool - Tottenham Hotspur 2-1
De laatste minuut loopt. Liverpool valt aan er komt een voorzet en een kopbal van Salah. Keeper Lloris kan de bal zo vangen maar laat los. De bal gaat via de benen van Alderweireld in de eigen goal. o.O :maniac: :lmao:
 
Lucky Liverpool, maar ook in de Engelse competitie hoop ik nou eens op een andere kampioen dan City, Chelsea, United en Arsenal.
 
Liverpool - Tottenham Hotspur 2-1
De laatste minuut loopt. Liverpool valt aan er komt een voorzet en een kopbal van Salah. Keeper Lloris kan de bal zo vangen maar laat los. De bal gaat via de benen van Alderweireld in de eigen goal. o.O :maniac: :lmao:

Jammer dat het Vertonghen niet was, maar goed.
 
Southampton - Liverpool staat heel lang 1-1.
80' :BALL: 1-2 Salah ... Uitbraak zoals de goal van Bergwijn gisteren. :clap2:
 
Gini heeft even een mindere periode. Dat zag je al bij Oranje. Gister weer gewisseld en het spel werd met die twee oudjes Milner en Henderson er bij gelijk beter. Je ziet ook dat hij nu zoals bijv vorig jaar wordt overgeslagen door zijn collega’s. Ik denk dat hij gisteren in 70 minuten 7 keer de bal raakte... Omdat hij net als bijv Pereiro geen dwingende speler is die per se aan de bal wil komen, kan het zijn dat hij wanneer een andere trainer daar komt, zomaar een bankzitter wordt. Nu heeft hij een trainer die niet per se de bal wil hebben en meer gok-voetbal speelt. Gini speelt in zo een spel een goede rol. Een andere trainer die echt vanuit achteruit en middenveld wil opbouwen zou hem niet altijd opstellen. Maar Gini is vergeleken met die Fabinho weer een verademing..
 
Liverpool scoort in het begin van de 2e helft 2 keer binnen een paar minuten en staat 2-0 voor tegen Chelsea. De eerste goal was al mooi maar de 2e goal wonderschoon. Salah schiet de bal in de kruising op een afstandspass van Van Dijk. :clap2:
 
Terug
Bovenaan Onderaan