Engels voetbal

Wereldgoal van Salah. Goh, wat zat die er gigantisch lekker in zeg.

Hopelijk wordt Liverpool kampioen. Gun het ze echt. Hebben ook duidelijk de makkelijkste programma, terwijl City bijvoorbeeld nog thuis tegen Spurs moeten en uit tegen United. Het is voor Liverpool te hopen, dat City het in die twee duels het ergens laat liggen.
 
Wijnaldum had de laatste weken zo vaak een dagje vrij op het veld dat zelfs zijn grote fan Klopp het niet meer kan opbrengen om hem op te stellen. Eerlijk is eerlijk zowel vorige wedstrijd als de wedstrijd van vandaag liep het met Keita en Henderson veel beter op het middenveld. Keita is veel dynamischer en technischer dan Gini en Henderson is weliswaar puur middelmaat maar verzaakt nooit. Gini mag hopen dat Klopp bij Liverpool blijft want die gelooft nog wel in hem en zal hem regelmatig nog laten spelen.
 
Lol; United met 2-0 achter tegen Everton. Andermaal toont de opportunistische leiding van United aan dat ze geen verstand hebben van voetbal en beleidsvoering. De waan van de dag heerst daar. Het is onvoorstelbaar hoeveel miljoenen ze daar al over de balk hebben gegooid met dit beleid. Als je ook naar de selectie kijkt: ik zou alleen De Gea, Bailly, en Rashford houden; geen Pogba want dat is een dissonant, een eilandje dat alleen voor zichzelf speelt. De rest is povere middelmaat of over de hill. Maar die middelmaat heeft waarschijnlijk wel een slordige miljard euro gekost.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lol; United met 2-0 achter tegen Everton. Andermaal toont de opportunistische leiding van United aan dat ze geen verstand hebben van voetbal en beleidsvoering. De waan van de dag heerst daar. Het is onvoorstelbaar hoeveel miljoenen ze daar al over de balk hebben gegooid met dit beleid. Als je ook naar de selectie kijkt: ik zou alleen De Gea, Bailly, en Rashford houden; geen Pogba want dat is een dissonant, een eilandje dat alleen voor zichzelf speelt. De rest is povere middelmaat of over de hill. Maar die middelmaat heeft waarschijnlijk wel een slordige miljard euro gekost.
4-0 ondertussen.. au
 
Dat wordt dan nog wat 24 april tegen City... Ik hoopte dat United van City zou winnen en dat Liverpool daarmee kampioen zou worden. Maar ik denk dat het wel niet zal gebeuren.
 
Manchester United - Manchester City 0-2

Manchester United heeft vrijwel niets anders gedaan dan achteruit lopen en zijn volledig kansloos geweest in deze wedstrijd. Slechts 1 keer op goal geschoten in een thuiswedstrijd. Volledig afgetroefd door City.
Liverpool zal wel balen, want dit is mogelijk een sleutelduel geweest in de strijd om het kampioenschap.
Manchester City moet nog uit tegen Burnley, thuis tegen :Leicester City en uit naar Brighton. De nr. 15, 10 en 17.
Liverpool moet nog thuis tegen Huddersfield Town, uit naar Newcastle United en thuis tegen Wolverhampton Wanderers.

Ik vrees voor Liverpool dat Manchester City dit niet meer weg gaat geven.
 
Laatst bewerkt:
Manchester United - Manchester City 2-0

Manchester United heeft vrijwel niets anders gedaan dan achteruit lopen en zijn volledig kansloos geweest in deze wedstrijd. Slechts 1 keer op goal geschoten in een thuiswedstrijd. Volledig afgetroefd door City.

Slechts 1x op goal schieten en dan nog met 2-0 winnen. Dat is nog eens efficiënt :sneaky:
 
Slechts 1x op goal schieten en dan nog met 2-0 winnen. Dat is nog eens efficiënt :sneaky:

Ik heb het aangepast. :D
Ik had eerst Manchester City - Manchester United staan en dat omgewisseld, want United speelde thuis. Maar daarbij per abuis 2-0 laten staan. ;)
Was het maar waar dat United met 2-0 gewonnen had. Dat zou mooi zijn voor Liverpool.
 
Manchester United - Manchester City 0-2

Manchester United heeft vrijwel niets anders gedaan dan achteruit lopen en zijn volledig kansloos geweest in deze wedstrijd. Slechts 1 keer op goal geschoten in een thuiswedstrijd. Volledig afgetroefd door City.
Liverpool zal wel balen, want dit is mogelijk een sleutelduel geweest in de strijd om het kampioenschap.
Manchester City moet nog uit tegen Burnley, thuis tegen :Leicester City en uit naar Brighton. De nr. 15, 10 en 17.
Liverpool moet nog thuis tegen Huddersfield Town, uit naar Newcastle United en thuis tegen Wolverhampton Wanderers.

Ik vrees voor Liverpool dat Manchester City dit niet meer weg gaat geven.
Ik vrees het ook. Bovendien is Liverpool uit naar de Magpies zeker geen makkie.
 
Opvallend dat Pogba in het team van het jaar staat. Tenzij hij erin is geplaatst omdat hij Mourinho heeft doen vertrekken. :unsure: Verder valt op dat Hazard er niet in staat.
Een van de meest overschatte spelers die ik ken. Gisteren maar ook tegen Barca werden zijn beperkingen erg goed blootgelegd. Hij is het voorbeeld van zoveel overrated spelers in Engeland. Ook zon Walker bij City, 60 miljoen voor betaald. Wat een nietsnut! Of die Fred van United en zo kan doorgaan met nog 10 andere spelers noemen die bij de grote clubs spelen en zoveel geld hebben gekost zonder dat ze maar 30% van dat geld waard zijn.
 
Zojuist 2 kaarten gekocht voor Fulham - Cardiff City voor as zaterdag. Een beetje de PL equivalent van NAC-Emmen, maar goed, het is leuk middagje uit voor mijn zoon en ik. Eerst zocht ik kaarten op van die voetbalreizen sites, het beste dat ik kon vinden was €89 per kaartje.

Toen maar eens op de site van Fulham zelf gekeken en een paar muisklikken later had ik 2 kaarten voor £95.
 
Zojuist 2 kaarten gekocht voor Fulham - Cardiff City voor as zaterdag. Een beetje de PL equivalent van NAC-Emmen, maar goed, het is leuk middagje uit voor mijn zoon en ik. Eerst zocht ik kaarten op van die voetbalreizen sites, het beste dat ik kon vinden was €89 per kaartje.

Toen maar eens op de site van Fulham zelf gekeken en een paar muisklikken later had ik 2 kaarten voor £95.
Leuk zeg! Heel veel plezier:cool:
 
Tottenham Hotspur - West Ham United 0-1

Pochettino ziet vermoeidheid toeslaan bij Spurs: 'We hadden het erg zwaar'

link
 
Laatst bewerkt:
Burnley - Manchester City 0-0 bij rust.
Schoten op doel 0-1.

:unsure: Is er nog hoop voor Liverpool?
 
Virgil van Dijk is gekozen tot PFA Player of the Year.

D5Q5K5GXoAUuBe_.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan