Engels voetbal

Zoals gezegd kat in het bakkie. Liverpool doet gewoon wat je hoort te doen in de laatste thuis wedstrijd. Kunnen wij nog veel van leren.
 
Perfect. Nu maar hopen dat PSV ervan profiteert. Landen als Zwitserland, Tsjechie en Oostenrijk verliezen veel kostbare punten. Die kunnen achtergelaten worden. Minimaal 8.000 punten halen aankomend seizoen en dan is de huidige seizoen te vergeten...
 
Perfect. Nu maar hopen dat PSV ervan profiteert. Landen als Zwitserland, Tsjechie en Oostenrijk verliezen veel kostbare punten. Die kunnen achtergelaten worden. Minimaal 8.000 punten halen aankomend seizoen en dan is de huidige seizoen te vergeten...
We sturen 5 clubs europa in, voor 8.00 moeten we dus 40.00 punten halen, ik heb er een hard hoofd in. Zelfs in het jaar dat wij wisten te overwinteren in de CL haalde Nederland totaal 34.5 punten.
 
We sturen 5 clubs europa in, voor 8.00 moeten we dus 40.00 punten halen, ik heb er een hard hoofd in. Zelfs in het jaar dat wij wisten te overwinteren in de CL haalde Nederland totaal 34.5 punten.
Ik blijf ook maar zeggen dat er te veel ploegen Europees voetbal mogen spelen. 4 Clubs is meer dan genoeg.
 
Ik blijf ook maar zeggen dat er te veel ploegen Europees voetbal mogen spelen. 4 Clubs is meer dan genoeg.

Inderdaad, en met die play-offs is er ook nog de kans dat een structureel zwakke ploeg "per ongeluk" toch in een Europees toernooi terecht komt. Leuk voor die supporters, dan maken ze dat ook eens een keer mee, maar slecht voor de rating.
 
Pieters en Afellay degraderen met Stoke. Ik weet niet of die clausules in het contract hebben... maar ik begreep dat Cocu Afellay wel zag zitten. En dan denk ik ook aan Pieters vs Viergever... hmm...

Afellay mag de lijnen wit kalken. Speelt alleen maar in dienst van zichzelf (als 'ie al speelt). Nope lekker daar laten.
 
We sturen 5 clubs europa in, voor 8.00 moeten we dus 40.00 punten halen, ik heb er een hard hoofd in. Zelfs in het jaar dat wij wisten te overwinteren in de CL haalde Nederland totaal 34.5 punten.

Het kan wel. In het seizoen dat PSV naar de 8e finale ging was PSV ook het enige ploeg die overwinterde in Europa. Ajax, AZ, Groningen allemaal kansloos uitgeschakeld. Dan heb je nog GAE waar ik bij God niet weet wat zij te zoeken hadden in Europa. Vitesse deed het ook niet beter. Die 34.5 punten zijn dan nog redelijk goed.

België haalde met 3 clubs in de EL zowat 12.000 gemiddelde punten in Europa vorige jaar.

We gaan het zien...
 
Terug
Bovenaan Onderaan