Engels voetbal

Ook al we er niks te zoeken geniet ik wel van die CL avondjes in het stadion. Heerlijk sfeertje en hopende op een stuntje, drie jaar geleden 3 prachtige wedstrijden gehad die ik nooit meer zal vergeten.
 
Chelsea 1-1 tegen Huddersfield Town.Liverpool nu 2 punten voor op Chelsea.Is Liverpool - Brighton Hove Albion nog nodig of hoeft PSV nu maar 1 wedstrijd te spelen om in de CL te komen?
Heeft Liverpool nu genoeg aan een gelijkspel of mogen ze zelfs verliezen?
 
Chelsea 1-1 tegen Huddersfield Town.Liverpool nu 2 punten voor op Chelsea.Is Liverpool - Brighton Hove Albion nog nodig of hoeft PSV nu maar 1 wedstrijd te spelen om in de CL te komen?
Heeft Liverpool nu genoeg aan een gelijkspel of mogen ze zelfs verliezen?

Gelijkspel voldoet. Bij verlies mag Chelsea niet winnen.
 
Chelsea 1-1 tegen Huddersfield Town.Liverpool nu 2 punten voor op Chelsea.Is Liverpool - Brighton Hove Albion nog nodig of hoeft PSV nu maar 1 wedstrijd te spelen om in de CL te komen?
Heeft Liverpool nu genoeg aan een gelijkspel of mogen ze zelfs verliezen?

1 wedstrijd voor PSV zal het niet zijn. Het zal minimaal 2 wedstrijden zijn. ;)

Liverpool heeft genoeg aan een gelijkspel tenzij Chelsea met 16 goals verschil wint. Als Chelsea niet wint van Newcastle United maakt het niet meer uit wat Liverpool doet tegen Brighton.
 
1 wedstrijd voor PSV zal het niet zijn. Het zal minimaal 2 wedstrijden zijn. ;)

Liverpool heeft genoeg aan een gelijkspel tenzij Chelsea met 16 goals verschil wint. Als Chelsea niet wint van Newcastle United maakt het niet meer uit wat Liverpool doet tegen Brighton.
The media zegt overal dat als Liverpool zich rechtstreeks plaats voor de Cl dat PSV dan alleen maar de laatste voorronde hoeft te spelen.Dat is dan toch maar 1 wedstrijd om in de CL te komen? Mocht Liverpool het onverhoopt vandaag niet redden tegen Brighton Hove Albion dan moet Real de finale Cl winnen.
 
The media zegt overal dat als Liverpool zich rechtstreeks plaats voor de Cl dat PSV dan alleen maar de laatste voorronde hoeft te spelen.Dat is dan toch maar 1 wedstrijd om in de CL te komen? Mocht Liverpool het onverhoopt vandaag niet redden tegen Brighton Hove Albion dan moet Real de finale Cl winnen.

Ik weet niet of jij niet weet dat een voorronde over 2 wedstrijden gaat. Een thuiswedstrijd en een uitwedstrijd. ;)
 
Stupid me,inderdaad stom van me..Bedankt voor de uitleg.:CHEER:
Het beste is wel dat Liverpool vandaag wint toch?
Anders zijn het 2 voorronde wedstrijden right?
 
Stupid me,inderdaad stom van me..Bedankt voor de uitleg.:CHEER:
Het beste is wel dat Liverpool vandaag wint toch?
Anders zijn het 2 voorronde wedstrijden right?

Dat is inderdaad het beste. Als Liverpool wint hoeft PSV sowieso maar 1 voorronde te spelen (2 wedstrijden)
Als Liverpool verliest (en Chelsea wint en haalt ze in) en daarnaast ook nog de finale wint van Real Madrid dan moet PSV 2 voorrondes spelen en dus 4 wedstrijden. ;)
 
Waardeloze referee Liverpool had 2 pingels moeten hebben en Solanke is een egoïst.Gaat nog niet goed voor PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan