Eerste Divisie Algemeen

Aah Hans 'open deur' Kraaij.
Meestal vind ik hem slechts een nar in een slecht geregisseerd toneelstuk.

 
Ik hoop dat Volendam het redt, zou leuk zijn ze weer eens in de Eredivisie te zien.
Eindhoven zou leuk zijn voor ons, een stadsderby volgend seizoen. Verwacht dat Volendam 1e wordt, 2e plaats kent nog 3 gegadigden, Emmen, Eindhoven en Excelsior. Emmen had een slechte start maar draait ondertussen lekker, staan 3 punten los met 2 wedstrijden minder. Competitie zit ongeveer op 2/3e. Wat dat betreft worden komende weken spannend.
Ben overigens benieuwd of ADO nog een jaar JL financieel gaat trekken.
 
Eindhoven zou leuk zijn voor ons, een stadsderby volgend seizoen. Verwacht dat Volendam 1e wordt, 2e plaats kent nog 3 gegadigden, Emmen, Eindhoven en Excelsior. Emmen had een slechte start maar draait ondertussen lekker, staan 3 punten los met 2 wedstrijden minder. Competitie zit ongeveer op 2/3e. Wat dat betreft worden komende weken spannend.
Ben overigens benieuwd of ADO nog een jaar JL financieel gaat trekken.
ADO is toch overgenomen door die Amerikanen? Lijkt me niet dat die er meteen mee stoppen als ze niet promoveren.

Eindhoven zou ook wel leuk zijn, die heb ik nog nooit in de Eredivisie gezien. Excelsior hoef ik niet.
 
ADO is toch overgenomen door die Amerikanen? Lijkt me niet dat die er meteen mee stoppen als ze niet promoveren.

Eindhoven zou ook wel leuk zijn, die heb ik nog nooit in de Eredivisie gezien. Excelsior hoef ik niet.
Och, dat nieuws had ik even gemist. Nee die zullen de stekker er niet uit trekken lijkt mij.
 
En ADO heeft een periodetitel. Dus promotie zit er nog in.

Gisteren zou junior daar ballenjongen zijn, maar afgelast ivm dak.
 
Blijft een moeilijke situatie inderdaad. Alle regels kome tekort, maar op deze manier riekt het wel naar competitievervalsing.
"Voordeel" is dat Top Oss geen kans heeft op de titel of periodetitel, maar als Fc Volendam of Emmen hier gister tegen had moeten spelen dan had het veel meer invloed kunnen hebben op de plaatsen die er toe doen.
 

Misschien een extra regel opnemen dat spelers die een keer geselecteerd zijn voor een hoofdelftal van een land niet meer in een Jong elftal mogen acteren. Snap de gevoelens bij Top Oss wel een beetje

Ik snap TOP Oss volledig hoor en het is niet eerlijk op deze manier, maar toch zou ik als ik hen was er anders naar kijken. Ze spelen inderdaad helemaal nergens voor, dus dan kun je dit ook als een kans zien om tegen goede spelers te spelen. Iets wat ze normaal nooit overkomt. Voor hun competitie maakt het toch geen reet uit.

Wat betreft jouw optie, ik denk niet dat dat gaat werken. In de KKD spelen soms ook internationals, dus die regel kun je niet echt maken.
Toegegeven, het zijn dan vaak internationals van heel kleine landjes, maar dat moet niet uitmaken natuurlijk.
 
"Voordeel" is dat Top Oss geen kans heeft op de titel of periodetitel, maar als Fc Volendam of Emmen hier gister tegen had moeten spelen dan had het veel meer invloed kunnen hebben op de plaatsen die er toe doen.
Volendam speelde 2-2 tegen Jong PSV waar Romero (10 miljoen) beide doelpunten voor PSV scoorde...
 
Graadje erger, want Volendam strijdt voor promotie.

Maar toch hoor ik hier alleen weer iets over Ajax :maniac: :p
Volendam haalde het gister niet aan, is dan lastig om de urgentie vanuit hen te duiden. Top Oss was wel duidelijk daarin.
 
Eindhoven zou leuk zijn voor ons, een stadsderby volgend seizoen. Verwacht dat Volendam 1e wordt, 2e plaats kent nog 3 gegadigden, Emmen, Eindhoven en Excelsior. Emmen had een slechte start maar draait ondertussen lekker, staan 3 punten los met 2 wedstrijden minder. Competitie zit ongeveer op 2/3e. Wat dat betreft worden komende weken spannend.
Ben overigens benieuwd of ADO nog een jaar JL financieel gaat trekken.
Volendam en de 3 E's!
 
Terug
Bovenaan Onderaan