Eerste Divisie Algemeen

Emmen gaat verder met het slachten van MVV, 6-1.

En dat is 7... (en MVV heeft dus op voorsprong gestaan in deze wedstrijd..)

Btw, Emmen heeft tegenwoordig een lichtinstallatie ala PSV. een groot feest daar nu.
 
Laatst bewerkt:

Op dat filmpje slaat de ME er wel heel erg op los. Is dat niet een beetje te hard, ondanks de ongeregeldheden?

Die ME-ers hebben ook gewoon een vrouw thuis die soms een maand lang niks wil, net als die supporters :maniac:

Vind het doodzonde wel. Dit zijn prachtige derby's. En die worden verneukt door dit soort acties. Ik denk dat die supporters die soort wedstrijden ook de mooiste vinden, denk dan gewoon na zodat je het kan blijven doen.
 
Zit voor een keertje het schakelkanaal te kijken. Ajax tegen Volendam 6 goals in een helft, waarvan 5 binnen 19 minuten. :oops:PSV achter met 1-0 bij Emmen. Zowel fans van Den Bosch met vuurwerk het stadion binnengekomen, als ADO fans die bij Telstar vuurwerk van buiten het stadion binnenschieten met gevaar voor de aanwezigen.
 
Keeper van Emmen blinkt vanavond uit tegen JAJ. Goede reflexen en gelukkige reddingen lossen elkaar af.
 
Dordt - MVV gestaakt wegens racisme vanuit t publiek. Dordt is van t veld gelopen. En zowaar zegt Hans Kraay iets zinnigs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan