Dries Mertens

Napoli kan definitief 64 miljoen bijschrijven voor Cavani. Ze lachen zich daar echt kapot om die Brands, die zo onder de indruk was van het astronomische bedrag van 9 miljoen euro dat hij alleen maar ja en amen kon roepen.
 
Nou nou 15 milj euro..poeh poeh..dat schaar ik niet onder de grote bedragen in onze discussie. Door Retro werden ergens bedragen genoemd van 30 milj euro. 30 milj euro of meer zie je niet in Italië..
Ik heb nooit gesteld dat Italiaanse clubs geen enkele transfer kunnen doen. Alleen dat de meeste clubs moeten verkopen voordat ze kunnen kopen. In het geval van La Viola.. zal het me dus niet verbazen dat zij Ljajic verkopen of Jovetic.

Aaah kijk! En dan komt mijn punt weer naar voren dat alleen clubs met investeerders/ rijke eigenaren nog echt mee kunnen doen.
Al is de kans groot dat wanneer Strootman gaat dat de Rossi naar Chelsea oid gaat.

Voorspellende gave... :rolleyes:
Marquinhos van Roma naar PSG voor 35 milj
Fiorentina verkoopt Jovetic aan Man C voor 27 milj
Inkomende transfers dus mogelijk gemaakt door verkoop aan clubs met investeerders ;)
 
Voorspellende gave... :rolleyes:
Marquinhos van Roma naar PSG voor 35 milj
Fiorentina verkoopt Jovetic aan Man C voor 27 milj
Inkomende transfers dus mogelijk gemaakt door verkoop aan clubs met investeerders ;)
En Fiorentina koopt de 28jarige Gomez voor 20 miljoen Euro. Ook een club met eigenaar die Fiorentina? Dat vermeldt je dan weer niet....
En PSG haalt ook een verdediger voor 7,5 miljoen bij Lille vandaan, een zeer groot talent. Alleen hield Roma vast aan hun prijs van 35 miljoen voor een ander groot talent, Marqinhos..........
 
Ach dat zijn maar kleine bedragen .. ik las net dit op internet : Paris Saint-Germain wil nu echt doorpakken. De steenrijke Franse club is bereid om driehonderd miljoen euro (inderdaad: 300.000.000 euro) neer te tellen voor Lionel Messi
 
Ach dat zijn maar kleine bedragen .. ik las net dit op internet : Paris Saint-Germain wil nu echt doorpakken. De steenrijke Franse club is bereid om driehonderd miljoen euro (inderdaad: 300.000.000 euro) neer te tellen voor Lionel Messi

Misschien willen zo Toivonen?
 
Ach dat zijn maar kleine bedragen .. ik las net dit op internet : Paris Saint-Germain wil nu echt doorpakken. De steenrijke Franse club is bereid om driehonderd miljoen euro (inderdaad: 300.000.000 euro) neer te tellen voor Lionel Messi

Zou ik doen als ik Barca was. Toch ineens de helft van je schuld weg. Of zouden ze....het gewoon weer mogen herinvesteren van de EU?
 
Ach dat zijn maar kleine bedragen .. ik las net dit op internet : Paris Saint-Germain wil nu echt doorpakken. De steenrijke Franse club is bereid om driehonderd miljoen euro (inderdaad: 300.000.000 euro) neer te tellen voor Lionel Messi

Wat een opvallend nieuwsbericht. :shifty:

:D
 
En Fiorentina koopt de 28jarige Gomez voor 20 miljoen Euro. Ook een club met eigenaar die Fiorentina? Dat vermeldt je dan weer niet....
En PSG haalt ook een verdediger voor 7,5 miljoen bij Lille vandaan, een zeer groot talent. Alleen hield Roma vast aan hun prijs van 35 miljoen voor een ander groot talent, Marqinhos..........

Nogmaals.. Fiorentina verkoopt dus gelijk Jovetic voor 27 milj.
En wie koopt Marquinhos? Juist, PSG. En wie weet heeft PSV wel vast gehouden aan de prijs die ze wouden.. ;)
Maar goed we komen er toch niet uit. Maar gezien jullie zo trots reageerden toen er toch een miljoenentransfer plaats vond dacht ik bij mezelf, laat ik mijn reactie daarop even terughalen :)
 
Mertens, MVP van PSV, twee jaar op rij, driejarig contract, 9 miljoen. Chadli, het laatste seizoen vooral geblesseerd geweest, éénjarig contract bij FC Twente, 7 miljoen. Ja, wij hebben het echt goed voor elkaar, dat bod van het Napoli dat 64 miljoen voor Cavani kan bijschrijven was niet af te slaan.
 
Mertens, MVP van PSV, twee jaar op rij, driejarig contract, 9 miljoen. Chadli, het laatste seizoen vooral geblesseerd geweest, éénjarig contract bij FC Twente, 7 miljoen. Ja, wij hebben het echt goed voor elkaar, dat bod van het Napoli dat 64 miljoen voor Cavani kan bijschrijven was niet af te slaan.

T is maar net hoe je t steeds inpakt he.. eerst roepen jullie dat Chadli tien milj gaat opleveren en hoe idioot dat is.. nu levert ie 6,5 milj (in 3 termijnen!) op..hoor ik je daar niet over maar kom je met hetzelfde verhaal aanzetten terwijl de transferprijs 30% lager ligt.. Blijf je nu met elke transfer van elke speler vergelijkingen maken met Mertens? Laat t los.. ;)
 
Toffe peer die Brands. Omdat Mertens Napoli praktisch niks heeft gekost kan het nu 40 van de 64 miljoen investeren van Cavani investeren in Higuain. Volstrekt belachelijk bedrag als je het mij vraagt. Had Napoli hoger ingeschat dan dat. Voor dat bedrag hadden ze wel iets beters kunnen krijgen.
 
Toffe peer die Brands. Omdat Mertens Napoli praktisch niks heeft gekost kan het nu 40 van de 64 miljoen investeren van Cavani investeren in Higuain. Volstrekt belachelijk bedrag als je het mij vraagt. Had Napoli hoger ingeschat dan dat. Voor dat bedrag hadden ze wel iets beters kunnen krijgen.
Joh Napoli heeft net als PSG ook een rijke eigenaar. Oeps......
 
Terug
Bovenaan Onderaan