Silverbullit
Routinier
Altijd halen. Alleen wil Dries zelf het liefst in Italie blijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
:Geen Noni fan? Wel een prachtige opstelling.Mertens: transfervrij
Gini: moet weg
Memphis: moet weg
Daar weten we wel raad mee mbv herr Schmidt voor de formatie.
Opstelling:
----------Mertens--Memphis----------
Gakpo-----------------------------------Savio
------------Sangaré------Gini----------------
Mauro---Ramalho---Teze--Sambo
----------------------Benitez-------------------
Pinchhitter: Luuk de Jong
Vind hem nog teveel als een jeugdspeler spelen met veel fouten. Dan laat ik me liever verrassen door de next big thing uit BrazilGeen Noni fan? Wel een prachtige opstelling.
Op tomorrow land jaIs ie al gespot?![]()
Op tomorrow land ja

Mooie natte droom.Mertens: transfervrij
Gini: moet weg
Memphis: moet weg
Daar weten we wel raad mee mbv herr Schmidt voor de formatie.
Opstelling:
----------Mertens--Memphis----------
Gakpo-----------------------------------Savio
------------Sangaré------Gini----------------
Mauro---Ramalho---Teze--Sambo
----------------------Benitez-------------------
Pinchhitter: Luuk de Jong
Mooie, fantasieopstelling heMooie natte droom.
Snap wel dat je Mertens voorin zet. Ik vraag me af in hoeverre hij nog goed uit de voeten kan op linksbuiten, als mogelijke vervanger van Gakpo. Bij Napoli speelde hij ook al lang niet veel op de flanken meer. Dan is de vraag eerder of hij los van kwaliteit nog wel in ons systeem past. We kunnen roepen wat we willen, maar iedereen weet wel dat Dries niet gehaald gaat worden als concurrent van Luuk op 9.
Ajax zou moeiteloos de benodigde salarissen kunnen ophoesten. Daar moeten we wel naar toe.
Zn tand ligt als aandenken nog steeds ergens in de grond in het veld![]()
Dries Mertens (38) kondigt voetbalpensioen aan op eigen festival in Leuven
Dries Mertens heeft een punt achter zijn voetballoopbaan gezet. De 38-jarige Belg maakte dit bekend op zijn eigen festival Marktrock in Leuven. De 109-voudig international zat zonder club nadat zijn contract bij Galatasaray deze zomer was afgelopen.www.nu.nl
"Ik ben gestopt met voetballen! Ik ben met pensioen", schreeuwde Mertens zaterdagavond uit op een volle Vismarkt in Leuven. De voormalig PSV'er stond het publiek te woord vanaf het podium. "Het is tijd voor een nieuwe uitdaging."
Van de 3e Belgische klasse naar de 1e divisie in Nederland, spelen bij Utrecht, PSV, een icoon worden in Napoli met de meeste goals allertijden en na 9 seizoenen op hoge leeftijd nog belangrijk bij Galatasaray, hij kreeg een aanbieding bij Juve maar dat kon hij niet maken. Ik zie in Wiki zelfs dat hij in zijn laatste 2 seizoenen goed was voor 9 goals en 19 assists en 5 assists en 5 goals en 11 assists.![]()
Dries Mertens heeft een punt achter zijn voetballoopbaan gezet. De 38-jarige Belg maakte dit bekend op zijn eigen festival Marktrock in Leuven. De 109-voudig international zat zonder club nadat zijn contract bij Galatasaray deze zomer was afgelopen.www.nu.nl
"Ik ben gestopt met voetballen! Ik ben met pensioen", schreeuwde Mertens zaterdagavond uit op een volle Vismarkt in Leuven. De voormalig PSV'er stond het publiek te woord vanaf het podium. "Het is tijd voor een nieuwe uitdaging."
Type speler waar ik van houd; technisch verfijnd, lichte voetjes, goed in de kleine ruimte. De ultieme laatbloeier trouwens?![]()
Ook buiten het veld een held overigens. Herinner me een verhaal dat hij in Napoli incognito pizza’s uitdeelde aan zwervers.Van de 3e Belgische klasse naar de 1e divisie in Nederland, spelen bij Utrecht, PSV, een icoon worden in Napoli met de meeste goals allertijden en na 9 seizoenen op hoge leeftijd nog belangrijk bij Galatasaray, hij kreeg een aanbieding bij Juve maar dat kon hij niet maken. Ik zie in Wiki zelfs dat hij in zijn laatste 2 seizoenen goed was voor 9 goals en 19 assists en 5 assists en 5 goals en 11 assists.
Dries is een held en zijn cijfers bij PSV zijn ook indrukwekkend ik hoop dat hij ooit terugkeert.
Dan ben je gewoon sociaal goed bezig. Held zijn valt toch wel in een andere categorie.Ook buiten het veld een held overigens. Herinner me een verhaal dat hij in Napoli incognito pizza’s uitdeelde aan zwervers.