Donyell Malen (A)

Poeh, wat ben ik blij dat zijn contract op tijd is verlengd. Doet ook weer wat voor onze status, want het is toch een (basis)speler van PSV. Het zal wel niet, maar hoop dat hij tegen Estland mag starten.
 
Held.

Met een hoofdletter H.

Iedereen die ooit getwijfeld heeft aan Malen in de punt bij PSV, eat your heart out.

Malen is en blijft onze nummer 9, en terecht ook. Geweldig talent, beter als spits dan als buitenspeler. Beschikt over alles waarover een moderne spits moet beschikken.
 
Malen scoort 5 keer...

Eerste goal was niet heel bijzonder
Tweede goal was mooi, maar niet spectaculair
Derde goals, alle credits naar Ihattaren voor het voorbereidend werk
Goal vier en vijf penalties

Ik heb veel meer genoten van het voorbereidend werk van een Ihattaren of Bruma dan van de matige goals. Aantal doet er mij niet toe. Ik zie liever 2 schitterende omhaals dan 5 intikkertjes.
 
Eerste goal was niet heel bijzonder
Tweede goal was mooi, maar niet spectaculair
Derde goals, alle credits naar Ihattaren voor het voorbereidend werk
Goal vier en vijf penalties

Ik heb veel meer genoten van het voorbereidend werk van een Ihattaren of Bruma dan van de matige goals. Aantal doet er mij niet toe. Ik zie liever 2 schitterende omhaals dan 5 intikkertjes.
Ik niet. Een omhaal heeft een veel te hoge geluksfactor. Hetzelfde gevoel heb ik bij afstandsschoten. Doe mij maar een prima uitgespeelde aanval of counter. De eerste goal was goed en snel afgemaakt. Derde goal sterk doorzetten van Ihattaren en Donyell op de juiste plek. Geen houden aan. Maakt Malen hem niet is er wel een ander die scoort.
 
Eerste goal was niet heel bijzonder
Tweede goal was mooi, maar niet spectaculair
Derde goals, alle credits naar Ihattaren voor het voorbereidend werk
Goal vier en vijf penalties

Ik heb veel meer genoten van het voorbereidend werk van een Ihattaren of Bruma dan van de matige goals. Aantal doet er mij niet toe. Ik zie liever 2 schitterende omhaals dan 5 intikkertjes.

Daar ben je een nummer 9 voor. Die moet kansen afmaken, kan mij het interesseren hoe hij het doet.
 
Ik niet. Een omhaal heeft een veel te hoge geluksfactor. Hetzelfde gevoel heb ik bij afstandsschoten. Doe mij maar een prima uitgespeelde aanval of counter. De eerste goal was goed en snel afgemaakt. Derde goal sterk doorzetten van Ihattaren en Donyell op de juiste plek. Geen houden aan. Maakt Malen hem niet is er wel een ander die scoort.

Om mezelf maar te quoten: "Ik heb meer genoten van het voorbereidend werk van..." Dus ik vind een prima uitgespeelde aanval of counter tevens mooi, maar ik verdeel mijn credits in zo'n situatie anders.

Voor de rest, smaken verschillen :). Ik ga juist uit mijn dak bij een heerlijke omhaal of een schot zo hard als een kanonskogel. De onvoorspelbaarheid is wat het naar mijn mening zo mooi maakt :D.
 
Eerste goal was niet heel bijzonder
Tweede goal was mooi, maar niet spectaculair
Derde goals, alle credits naar Ihattaren voor het voorbereidend werk
Goal vier en vijf penalties

Ik heb veel meer genoten van het voorbereidend werk van een Ihattaren of Bruma dan van de matige goals. Aantal doet er mij niet toe. Ik zie liever 2 schitterende omhaals dan 5 intikkertjes.
Smaken verschillen. Dat is prima. Alleen je laat het nu wel heel erg makkelijk lijken. Is toch gewoon super dat die jongen vijf keer scoort? Dat gebeurd niet iedere dag. Integendeel zelfs de top spitsen hebben er moeite mee om dat te doen.

Eerste goal was gewoon goed toch? Degelijk en een typische nummer 9 goal. Goed hoek gekozen. keurig inschoten. Absoluut geen intikker. De goal was wel een cadeau van Obispo maar Malen deed het wel zelf.
Derde goal. Zeker credits naar Ihattaren voor de versnelling. Maar goed Malen staat op de juiste plek en wint een duel en kopt het makkelijk in. Zeker een kwaliteit.

Penalties raak schieten is ook gewoon een kwaliteit. Heb ik geleerd in de periode dat PSV werkelijk waar iedere penalty mis schoot.
 
Eerste goal was niet heel bijzonder
Tweede goal was mooi, maar niet spectaculair
Derde goals, alle credits naar Ihattaren voor het voorbereidend werk
Goal vier en vijf penalties

Ik heb veel meer genoten van het voorbereidend werk van een Ihattaren of Bruma dan van de matige goals. Aantal doet er mij niet toe. Ik zie liever 2 schitterende omhaals dan 5 intikkertjes.
You said what?!

De eerste goal was niet heel bijzonder? Die eerste goal was een geweldige spitsengoal. De bal goed meekrijgen, wachten op de eerste beweging van de keeper en nog voordat de keeper kan reageren, met een snelle voetbeweging de bal binnen leggen. Geweldige goal waar een dito techniek voor nodig was.

Pracht doelpunt, smaken verschillen maar kijk de goal nog eens terug zou ik zeggen. Mogelijkerwijs zie je hetgeen waar ik op doelde, wat je de eerste keer niet zag. Kan ik mijzelf namelijk best voorstellen, dat de goal in eerste instantie niet zo bijzonder leek.
 
Eerste goal was niet heel bijzonder
Tweede goal was mooi, maar niet spectaculair
Derde goals, alle credits naar Ihattaren voor het voorbereidend werk
Goal vier en vijf penalties

Ik heb veel meer genoten van het voorbereidend werk van een Ihattaren of Bruma dan van de matige goals. Aantal doet er mij niet toe. Ik zie liever 2 schitterende omhaals dan 5 intikkertjes.


Je hebt gelijk, eigelijk was Malen volkomen kudt. Allemaal simpele situaties. Iedere prutser had ze kunnen scoren. Ik hoop dat ze malen ernaast zetten de komende wedstrijden, het kan zo echt niet langer....
 
Had kunnen rekenen op dit soort kul reacties aangezien mijn eigen reactie nogal een negatief geschreven was :FP:. Maar ik zal mijn standpunt wel beter uitleggen.

Ik heb niet gekeken naar hoe de goals er voetbaltechnisch uit zagen. Zonder enige vorm van twijfel waren de eerste en tweede goal echt fantastisch. Met name het vrijlopen en de kracht bij die tweede goal waren technisch gezien gewoon fantastisch. De reacties die daar over gaan spreken mijn eerste reactie dus niet tegen. Op dat vlak heeft Malen een dikke 10 uit 10 gescoord gisteren en bewezen een waardig nummer 9 te zijn.

Maar in het stadion gaat het mij niet alleen om technische perfectie. Ik houd juist van een stukje verrassing, een onverwachts hard schot, een omhaal uit het niets of een schitterende loopactie waarmee je je tegenstander te kijk zet. Zulke acties of goals hebben bij mij simpelweg een hogere amusementswaarde. Daarom heb ik gisteren enorm genoten van Ihattaren en Bruma. Ik kon genieten van de slimme passjes uit het niets van Ihattaren. En de snelle sprinties van Bruma waarmee hij keer op keer de tegenstander mee wist te verrassen.

Ik begrijp de reacties wel, maar toch jammer dat mijn reactie zo slecht is geïnterpreteerd. Het was namelijk geen diskridiet naar een fenomenaal spelende Malen. Het ging mij meer om het belichten van andere spelers die naar mijn mening te weinig in de spotlight staan ondanks dat ik net zo veel van hen genoten heb.
 
Had kunnen rekenen op dit soort kul reacties aangezien mijn eigen reactie nogal een negatief geschreven was :FP:. Maar ik zal mijn standpunt wel beter uitleggen.

Ik heb niet gekeken naar hoe de goals er voetbaltechnisch uit zagen. Zonder enige vorm van twijfel waren de eerste en tweede goal echt fantastisch. Met name het vrijlopen en de kracht bij die tweede goal waren technisch gezien gewoon fantastisch. De reacties die daar over gaan spreken mijn eerste reactie dus niet tegen. Op dat vlak heeft Malen een dikke 10 uit 10 gescoord gisteren en bewezen een waardig nummer 9 te zijn.

Maar in het stadion gaat het mij niet alleen om technische perfectie. Ik houd juist van een stukje verrassing, een onverwachts hard schot, een omhaal uit het niets of een schitterende loopactie waarmee je je tegenstander te kijk zet. Zulke acties of goals hebben bij mij simpelweg een hogere amusementswaarde. Daarom heb ik gisteren enorm genoten van Ihattaren en Bruma. Ik kon genieten van de slimme passjes uit het niets van Ihattaren. En de snelle sprinties van Bruma waarmee hij keer op keer de tegenstander mee wist te verrassen.

Ik begrijp de reacties wel, maar toch jammer dat mijn reactie zo slecht is geïnterpreteerd. Het was namelijk geen diskridiet naar een fenomenaal spelende Malen. Het ging mij meer om het belichten van andere spelers die naar mijn mening te weinig in de spotlight staan ondanks dat ik net zo veel van hen genoten heb.
Fijne reactie (Y) Ben het op dat punt met je eens ook. Bruma heeft mij sinds zijn komst aangenaam verrast. En ook een dikke pluim voor onze verdediging die hier vaak ondergewaardeerd wordt.
 
Had kunnen rekenen op dit soort kul reacties aangezien mijn eigen reactie nogal een negatief geschreven was :FP:. Maar ik zal mijn standpunt wel beter uitleggen.

Ik heb niet gekeken naar hoe de goals er voetbaltechnisch uit zagen. Zonder enige vorm van twijfel waren de eerste en tweede goal echt fantastisch. Met name het vrijlopen en de kracht bij die tweede goal waren technisch gezien gewoon fantastisch. De reacties die daar over gaan spreken mijn eerste reactie dus niet tegen. Op dat vlak heeft Malen een dikke 10 uit 10 gescoord gisteren en bewezen een waardig nummer 9 te zijn.

Maar in het stadion gaat het mij niet alleen om technische perfectie. Ik houd juist van een stukje verrassing, een onverwachts hard schot, een omhaal uit het niets of een schitterende loopactie waarmee je je tegenstander te kijk zet. Zulke acties of goals hebben bij mij simpelweg een hogere amusementswaarde. Daarom heb ik gisteren enorm genoten van Ihattaren en Bruma. Ik kon genieten van de slimme passjes uit het niets van Ihattaren. En de snelle sprinties van Bruma waarmee hij keer op keer de tegenstander mee wist te verrassen.

Ik begrijp de reacties wel, maar toch jammer dat mijn reactie zo slecht is geïnterpreteerd. Het was namelijk geen diskridiet naar een fenomenaal spelende Malen. Het ging mij meer om het belichten van andere spelers die naar mijn mening te weinig in de spotlight staan ondanks dat ik net zo veel van hen genoten heb.
Indien je het zo ziet dan inderdaad mijn excuses voor de nogal "lompe" reactie mijnerzijds richting jou. Indien we naar het speler van de week topic referen, heb ik daarin ook Ihattaren op 1. gezet, gevolgd door Malen en Bruma.

Nu je het op deze manier verwoord hebt begrijp ik jouw standpunt dan ook wat meer. Feit blijft; de eerste twee goals van Malen waren technisch gezien gewoon weergaloos.

Heerlijke aanval met een enorme luxe hebben we toch ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan