Donyell Malen (A)

:sneaky: JdJ zal nu zeker 2 miljoen meer vragen voor hem als er geïnteresseerde partijen komen :lmao:
En waarschijnlijk gaat die 2 miljoen dan weer naar Ajax omdat Brands toch stiekem afspraken maakte met de club die hem had “opgeleid”. Want “anders was hij misschien niet gekomen” :ROFL:
 
Malen is een fantastische speler, maar in de spits werkt het gewoon niet. Zijn rendement is er te laag en hij voegt ook niks toe aan duelkracht, in tegenstelling tot onze Griekse krachtpatser. Malen moet natuurlijk van de flanken komen, maar dan heb je wel het probleem dat het daar wel erg druk wordt.

Bruma - Mitroglou - Bergwijn/Malen
Ihattaren

Zo zou ik het graag zien. Doan en Gakpo zullen het met inval/rotatiebeurten moeten doen. Mitroglou met bewegelijke en snelle spelers om hem heen kan wel eens de sleutel zijn tot het ontsnappen uit de gevangenis van middelmaat die ons seizoen tot dusver kenmerkt en is voor de tegenstander bijzonder lastig te bespelen.
 
Ik vind het eigenlijk wel meer dan prima als Malen spits blijft en Mitroglou huurling supersub. Dat rendament komt wel.
 
Ik vind het eigenlijk wel meer dan prima als Malen spits blijft en Mitroglou huurling supersub. Dat rendament komt wel.
Dat rendement is er al, zie nieuw topic. Malen is veruit de meest productieve speler van PSV. Ik las ergens dat PSV 75 goals verkocht heeft, dat is het probleem
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan