Donyell Malen (A)

Ondanks de mogelijke gekke dingen in zijn contract, is het knap en gek dat die überhaupt betekent heeft. Als die koos voor het verlaten van dit zinkende schip kon je het hem ook niet kwalijk nemen.
 
Ondanks het geweldige nieuws heb ik mijn twijfels bij het nieuwe contract. Waarom duurde het nou zo lang? Heeft PSV een dikke loonsverhoging aangeboden? Heeft John er een of andere 'ontsnappingsclausule' in verwerkt? Malen is een goede speler die ik ook een mooie toekomst bij PSV gun. Ik hoop dat het wederzijds geldt voor Malen en niet dat we een twijfelde jongen langer hebben gecontracteerd die volgend jaar voor een troostprijs weer vertrekt. Dat zou me veel pijn doen.
Had je liever dat hij niet had bijgetekend? Zo klinkt het namelijk een beetje.
 
Nou nee, hij riep steeds dat we ons geen zorgen hoefden te maken en ik geloofde hem. Maar als die zou zeggen ik wil liever weg van dit zooitje zou ik het begrijpen ook.

Hij heeft een verstandig besluit genomen. Eerst nog een paar jaar in de Eredivisie voetballen i.p.v nu al bij een buitenlandse club op de bank zitten. Die buitenlandse club komt wel een keer. Hij is nog jong en heeft nog een flinke lange voetballoopbaan in het verschiet. Juist nu moet hij veel spelen.
 
Nou Zoet heeft dit seizoen al genoeg klappers gemaakt

Ja dat komt waarschijnlijk door de gebroken nachten na de geboorte van zijn kind.

Slechte nachtrust doet wat met een mens!

Best lullig voor Zoet dat hij nu steeds bakken vol stront krijgt want hij heeft vaak genoeg bewezen een goede keeper te zijn.

Super goed nieuws van Malen!!!!!
 
Maak jij dezelfde fout als Malen in het filmpje. Er is “maar” voor 4 jaar bijgetekend. Overigens gaaf filmpje, vind ik ook.

En goed nieuws, kan toch wel eens zijn waarde voor PSV gaan tonen.
Nou ja, een contract voor 5 jaar getekend toch? Zijn laatste jaar van zijn oude contract wordt nietig verklaard.
 
Best lullig voor Zoet dat hij nu steeds bakken vol stront krijgt want hij heeft vaak genoeg bewezen een goede keeper te zijn.

In de jaren dat we steeds kampioen werden, alle potjes wonnen met 3-1 of 5-1, hij 0% druk had, alles gecamoufleerd werd door de vele goals voorin.. 97% van de mensen wist toen niet eens dat we een keeper hadden of wie het was, over die periode praten we dus :FP::ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan