Donyell Malen (A)

Yes!!!! Dat was mijn eerste reactie. Maar al gauw werd dat gevoel verpest door de wetenschap dat Angelino ook voor 4 a 5 jaar tekende en de wetenschap dat Raiola zaakwaarnemer is.
 
Yes!!!! Dat was mijn eerste reactie. Maar al gauw werd dat gevoel verpest door de wetenschap dat Angelino ook voor 4 a 5 jaar tekende en de wetenschap dat Raiola zaakwaarnemer is.
Wilde ook iets zuurs posten met gelimiteerde afkoopsom en achterdeurtjes. Maar laten we gewoon eerst ff blij zijn joh.
 
Yes!!!! Dat was mijn eerste reactie. Maar al gauw werd dat gevoel verpest door de wetenschap dat Angelino ook voor 4 a 5 jaar tekende en de wetenschap dat Raiola zaakwaarnemer is.

Is er iets bekend over clausules? Het was iig wel de hoogste tijd, nu hopen dat hij een contract zonder allerlei haken en ogen heeft getekend. Wordt tijd dat PSV eens een financiële klapper gaat maken.
 
Nog steeds geen exit Lozano, Bergwijn, Pereiro, Ramselaar, Zoet of Hendrix. Dus, nog steeds geen grote financiële klapper voor PSV.....:sad:
 
Is er iets bekend over clausules? Het was iig wel de hoogste tijd, nu hopen dat hij een contract zonder allerlei haken en ogen heeft getekend. Wordt tijd dat PSV eens een financiële klapper gaat maken.

Nog niet, maar ik vertrouw geen enkele deal van Raiola. Een lage gelimiteerde transfersom zou echt rampzalig zijn. Hoop dat er snel duidelijkheid komt en er echt reden tot vreugde komt.
 
Zeer goed nieuws zonder te weten wat zon schimmige zaakwaarnemer PSV allemaal in de schoenen heeft geschoven.
 
Ondanks het geweldige nieuws heb ik mijn twijfels bij het nieuwe contract. Waarom duurde het nou zo lang? Heeft PSV een dikke loonsverhoging aangeboden? Heeft John er een of andere 'ontsnappingsclausule' in verwerkt? Malen is een goede speler die ik ook een mooie toekomst bij PSV gun. Ik hoop dat het wederzijds geldt voor Malen en niet dat we een twijfelde jongen langer hebben gecontracteerd die volgend jaar voor een troostprijs weer vertrekt. Dat zou me veel pijn doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan