Dick Advocaat

Kronos

Assistent Bondscoach
Hij wist PSV helaas geen kampioen te maken, en heeft het stokje overgedragen aan Cocu. Wat zou Advocaat nu gaan doen?
 
Dickie moet lekker achter de geraniums in een lekker warm land. Beetje raaskallen tegen de plantjes en de bloempjes en de schuld op iemand anders afschuiven als blijkt dat ze niet genoeg water hebben gehad.
 
Dickie moet lekker achter de geraniums in een lekker warm land. Beetje raaskallen tegen de plantjes en de bloempjes en de schuld op iemand anders afschuiven als blijkt dat ze niet genoeg water hebben gehad.

Dat lijkt mij een goed idee. Maar dat verwacht ik niet. Ik denk dat Miskendtalent het bij het rechte eind heeft.
 
Dickie moet lekker achter de geraniums in een lekker warm land. Beetje raaskallen tegen de plantjes en de bloempjes en de schuld op iemand anders afschuiven als blijkt dat ze niet genoeg water hebben gehad.

Af en toe een plantje dat het eigenlijk heel erg goed doet eruit halen en een ander ertussen zetten.
 
hij schijnt voor n vrijwilligersfunctie bij Lenie 't Hart langs te zijn geweest, werd m alleen niet, hij kon niet aantonen dat ie overweg kon met robben
 
Ik kan dit allemaal niet meer serieus nemen, sorry. De directie had volgens Dick wel affiniteit met voetbal gehad als ze in de winterstop zowel een dure CV als Maher hadden gehaald. Als dat dan de inbreng is waar ze heen moeten luisteren volgens Advocaat, houdt het voor mij verder wel op.

Ik heb het stuk niet gelezen; alleen de vooraankondiging. Je kunt gelijk hebben, Kronos.
 
Ik kan dit allemaal niet meer serieus nemen, sorry. De directie had volgens Dick wel affiniteit met voetbal gehad als ze in de winterstop zowel een dure CV als Maher hadden gehaald. Als dat dan de inbreng is waar ze heen moeten luisteren volgens Advocaat, houdt het voor mij verder wel op.

Of Maher i.p.v. Hiljemark. In ieder geval Dickie probeert zijn straatje schoon te vegen, maar heeft naar mijn mening enigzins wel een punt.
Ben toch van mening dat Dickie over het geheel gefaald heeft.
 
Of Maher i.p.v. Hiljemark. In ieder geval Dickie probeert zijn straatje schoon te vegen, maar heeft naar mijn mening enigzins wel een punt.
Ben toch van mening dat Dickie over het geheel gefaald heeft.

Maher in plaats van Hiljemark? Dat kan niet. Je bedoelt Maher in plaats van Hiljemark plus 6 miljoen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan