Denzel Dumfries (V)

Als Denzel nu kiest voor een mooie subtopper in een interessante competitie, kan hij over 2 jaar bij een topclub terecht. Hij is 25, en voor een verdediger is dat een prima leeftijd om door te breken. Nu naar een club als Everton, en over 2 jaar kan ie naar Manchester United/Tottenham/Bayern/Atletico/Liverpool/Inter. Dan heeft hij daar nog een jaar of 3-4 om op het allerhoogste niveau te ballen. Dat hij technisch gezien wat minder begaafd is, maakt ie ruimschoots goed door loopvermogen en mentaliteit. Eric Gerets was ook geen geweldige voetballer, maar die kwam je als aanvaller wel 3 x tegen. Op zijn positie kom je daar prima mee weg, en een team heeft niet alleen fraaie technische voetballers nodig.
Hopelijk kiest ie voor een mooi vervolg van zijn pad.
 

Geen slechte club voor Denzel, en als die Hakimi vertrokken is (die gaat nagenoeg zeker naar PSG) dan is er zelfs zicht op een basisplaats. Bij Inter spelen ze met wingbacks, dus hij kan daar lekker doordenderen. De Serie A is ook wel een prima competitie voor Dumfries, omdat je daar best ver kunt komen als beperkte voetballer, als je maar strijd, fysiek en dynamiek in je spel hebt. En dat heeft Dumfries.
 
15 miljoen echt belachelijk! Inter zelf verkoopt een back voor 70 miljoen…Natuurlijk is Denzel geen Hakimi maar 15 miljoen?? Dan maak je als PSV zijnde jezelf tot de zaterdagmarkt binnen de voetbalwereld.
 
Waarvan die ouwe snoeperd 3 miljoen in eigen zak steekt waarschijnlijk.
Ik lees n hoop twitter/reddit/clickbaitsites die reppen over een £13mio/€15mio release clause, dus hoewel ik hoop op meer bereid ik me vast voor op n vertrek in die regionen. Volgens mij heeft elke club bij t voldoen aan die afkoopprijs t recht om met Denzel te mogen onderhandelen?
 
Ik lees n hoop twitter/reddit/clickbaitsites die reppen over een £13mio/€15mio release clause, dus hoewel ik hoop op meer bereid ik me vast voor op n vertrek in die regionen. Volgens mij heeft elke club bij t voldoen aan die afkoopprijs t recht om met Denzel te mogen onderhandelen?
Dat gerucht is ontstaan nadat een Engelse site een artikel van Elfrink verkeerd vertaald heeft. En al die sites nemen het van elkaar over waardoor nu een groot deel van de Engelse geruchten dat melden, maar het klopt niet dus
 
Denzel weer terug in onze schoot ?

Als supporter kan ik ermee leven.

Maar als beleidsmaker zou ik forse hoofdpijn krijgen :giggle:
 
Ik hoop het niet. Want Brands betaalt voor een hoop houthakkers de hoofdprijs maar over de spelers van PSV doet hij steeds laatdunkend en is hij dan ineens de Hollandse kruidenier.
Idd. Die achterbakse en lage streek van hem m.b.t. PSV en Bergwijn ben ik nog steeds niet vergeten. Walgelijke vent.
 
JDJ moet echt een halfjaartje stage gaan lopen in Portugal. Voor een linksback vraagt Sporting gewoon doodleuk €50 miljoen! Een bod van €30 miljoen hebben ze resoluut afgewezen…. Het is dan ook niet voor het eerst dat de Portugese clubs grote bedragen vragen en die ook krijgen voor hun spelers. Het is ook niet zo dat die jongen een volwaardig internationaal oid is.. Het is ongelofelijk hoe PSV Denzel en Malen met eigen handen in de uitverkoop heeft gezet door eerst te verkondigen dat ze als goed werkgever vooral mee zullen werken aan een transfer van Denzel en later overal bekend te maken dat die twee toestemming hebben om te gaan praten. Dit kan echt niet en ik zie ook geen enkele club dit zo doen. Natuurlijk gaat Dortmund roepen dat ze geen €30 miljoen zulken betalen. Ik vind het roepen dat je voor Denzel rond de €15 miljoen wil ( of dat iig te ontkennen!) en voor Malen 30 miljoen, überhaupt niet getuigen van sluwheid in de onderhandelingen.
 
JDJ moet echt een halfjaartje stage gaan lopen in Portugal. Voor een linksback vraagt Sporting gewoon doodleuk €50 miljoen! Een bod van €30 miljoen hebben ze resoluut afgewezen…. Het is dan ook niet voor het eerst dat de Portugese clubs grote bedragen vragen en die ook krijgen voor hun spelers. Het is ook niet zo dat die jongen een volwaardig internationaal oid is.. Het is ongelofelijk hoe PSV Denzel en Malen met eigen handen in de uitverkoop heeft gezet door eerst te verkondigen dat ze als goed werkgever vooral mee zullen werken aan een transfer van Denzel en later overal bekend te maken dat die twee toestemming hebben om te gaan praten. Dit kan echt niet en ik zie ook geen enkele club dit zo doen. Natuurlijk gaat Dortmund roepen dat ze geen €30 miljoen zulken betalen. Ik vind het roepen dat je voor Denzel rond de €15 miljoen wil ( of dat iig te ontkennen!) en voor Malen 30 miljoen, überhaupt niet getuigen van sluwheid in de onderhandelingen.
Hoe doen Portugezen het in het buitenland na aankoop? Net zo succesvol als Klaassen, Ginkel, Affelay, vdBeek en Til? De enige Nederlander met een beetje Portugees gif is Wout Weghorst en die kraken we af omdat ie niet kan voetballen. Nederlandse voetballers zijn eenzijdig opgeleide technisch vaardige egotrippertjes met het rendement van een mossel. Zodra dat verandert en ze voegen meteen wat toe in hun nieuwe omgeving, zul je zien dat de prijzen ook omhoog gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan