Denzel Dumfries (V)

Mag toch hopen dat Rik Elfrink zoals gewoonlijk slecht geïnformeerd is. 15mil voor je aanvoerder en basisspeler op een WK is belachelijk. Laat staan voor een uitblinker, dat moet de prijs toch opdrijven. Goed werkgeverschap.... Ik noem dat slecht ondernemerschap. Je hoort de spelers van Ajax toch ook niet klagen dat ze te duur zijn.

Ik verwacht helaas dat er al lang een afspraak is tussen Dumfries en PSV. Mino weet dat dan feilloos uit te spelen zodat er meer geld naar speler en makelaar gaan dan naar PSV. Een gedane afspraak moet je nakomen, hoe pijnlijk ook, maar dan mag de PSV directie wel verantwoording afleggen.

Dumfries voor minder dan 15-20mil verkopen zou werkelijk een schande zijn.
 
20-25 miljoen. Geen enkele gek had het gegeven na afgelopen seizoen, zo reëel moet je ook zijn. Maar na dit WK is dat echt iets wat je eruit moet halen, en dat moet gewoon lukken ook.

Edit: las zojuist wel dat Bayern al geen zin heeft om 15 miljoen voor hem neer te leggen. 11 is ook goed, of nie Johnnie ponnie!
Dat werk je dan ook in de hand. Als je zelf al laag gaat inzetten of als de koper de vraagprijs weet, dan gaan de geïnteresseerden proberen om er nog meer van af te krijgen.
 
Goed ondernemerschap pfff, ik denk dat Dumfries pas boos is als PSV voor een transfer gaat liggen omdat ze na het WK exorbitante bedragen gaan vragen. Voor Dumfries maakt het niks uit dat PSV meer dan 15 miljoen beurt.
 
Komt goud, oom Dumfries komt al 40 jaar bij PSV dus die zorgt wel dat er ook voor de club n mooi bedrag komt. Bovendien maar ff wachten op wie er intrresse hebben. Als er straks meer gegadigden zijn komt die prijs vast goed, en zo niet dan word ik tzt wel ff pissig, is me nu veel t heet om me druk te maken.
 
:mad::mad::mad:, daar word je toch pislink van? PSV is weer het sukkeltje van de onderhandeltafel, maar ze zijn wel 'netjes en eerlijk':FP:. Zo geïrriteerd door dit nieuws dat ik mijn gedachten erover even niet goed in woorden kan omzetten.
Bedenk je dat dit een bericht is van VZ, waar Elfrink z'n mening geeft. Dit is geen officieekl bericht van PSV maar een mening op een clickbait site. Vooralsnog wacht ik rustig af wat we voor Denzel gaan krijgen, zal vast meer zijn dan 12m, en ook meer dan 15m. Het gaat geen 30m worden, want die clubs hebben ook allemaal gezien dat Denzel weliswaar een ijzeren mentaliteit heeft, maar dat hij helemaal niet zo goed kan voetballen. Hij heeft goed gespeeld tegen de kleintjes. Wellicht verandert dat als Denzel ook uit gaat blinken tegen Portugal/Duitsland/Frankrijk/Italie/Engeland, maar persoonlijk zet ik daar grote vraagtekens bij.
 
Klikkerdeklik

Bayern meldt zich bij PSV voor Dumfries. " Van een aanstaande deal is geen sprake: BILD spreekt van 'koude' interesse, omdat PSV 'heel veel geld' eist."

Nu hopen dat het waar is. Heb je al je inkomende transfers bekostigd met 1 klapper, en heb je Malen nog over.
Als ik Dumfries was, ging ik niet naar Bayern. Dat is "out of his league". Geld verdienen en toch speeltijd, is nog bij legio andere mooie buitenlandse clubs mogelijk.
 
Als ik Dumfries was, ging ik niet naar Bayern. Dat is "out of his league". Geld verdienen en toch speeltijd, is nog bij legio andere mooie buitenlandse clubs mogelijk.
Ja maar ja, dat zegt men al jaren tegen Dumfries. Toen hij 18 was en bij Barendrecht speelde, weigerde hij Aruba. Toen hij bij Sparta doorbrak, was Heerenveen toch wel een stapje te hoog, laat staan PSV 1 jaar daarna. Ga zo maar door ....
 
Ja maar ja, dat zegt men al jaren tegen Dumfries. Toen hij 18 was en bij Barendrecht speelde, weigerde hij Aruba. Toen hij bij Sparta doorbrak, was Heerenveen toch wel een stapje te hoog, laat staan PSV 1 jaar daarna. Ga zo maar door ....

Tja, toch is Bayern na PSV wel een hele grote stap, ook voor een speler die al wel Oranje international is. Wellicht nog wel groter dan van een amateurclub naar (de jeugd van) Sparta. Daarnaast hebben ze bij Bayern al Benjamin Pavard op rechtsback. Hoewel ik dat persoonlijk een van de meest overschatte backs ter wereld vind die volledig teert op het wk 2018, lijkt die behoorlijk wat krediet te hebben. Die speel je er dus niet zomaar uit en dan gaat het vooral banken worden. Het feit dat Bayern 15 miljoen al te gortig vind zegt ook wat. Als zij Dumfries maar 10m waard vinden, zegt dat ook wat over de beoogde status. Dat betaal je voor een back-up. Dan moet je dus EN de stap naar een internationale topclub maken en je hebt straks amper wedstrijdritme. Dat soort zaken worden vaak een self-fulfilling prophecy. Je mag eens in de zoveel tijd een wedstrijd spelen om je te laten zien. Speel je niet meteen de pannen van het dak? Dan bevestigt dat je status als back-up, terwijl je wellicht best zou kunnen slagen als je wat meer tijd zou krijgen om ritme op te doen. Natuurlijk, je hebt dan Bayern op je CV, maar ik denk dat het voor Denzel beter is om voor clubs te gaan die hem als basisspeler zien. Hij is geen jong talentje meer die wel even een jaartje kan rijpen achter een eerste keus op zijn positie. Hij is nu ook eerste rechtsback van Oranje. Frank kennende is de eerste keus na hem Veltman.

Vergelijk het met zo'n Kostas Tsimikas. Die ging van Olympiakos direct naar Liverpool, maar overduidelijk als back-up. Dan heb je 2 wedstrijden gespeeld of zo na een jaar. Lekker man.
 
Klikkerdeklik

Bayern meldt zich bij PSV voor Dumfries. " Van een aanstaande deal is geen sprake: BILD spreekt van 'koude' interesse, omdat PSV 'heel veel geld' eist."

Nu hopen dat het waar is. Heb je al je inkomende transfers bekostigd met 1 klapper, en heb je Malen nog over.
omdat PSV 'heel veel geld' eist.

Hoe meer hoe beter. En houdt de poot dan ook stijf. :cautious:
Laat ze maar bieden. En als het bod niet hoog genoeg is krijgen ze gewoon NEE.
 
Tja, toch is Bayern na PSV wel een hele grote stap, ook voor een speler die al wel Oranje international is. Wellicht nog wel groter dan van een amateurclub naar (de jeugd van) Sparta. Daarnaast hebben ze bij Bayern al Benjamin Pavard op rechtsback. Hoewel ik dat persoonlijk een van de meest overschatte backs ter wereld vind die volledig teert op het wk 2018, lijkt die behoorlijk wat krediet te hebben. Die speel je er dus niet zomaar uit en dan gaat het vooral banken worden. Het feit dat Bayern 15 miljoen al te gortig vind zegt ook wat. Als zij Dumfries maar 10m waard vinden, zegt dat ook wat over de beoogde status. Dat betaal je voor een back-up. Dan moet je dus EN de stap naar een internationale topclub maken en je hebt straks amper wedstrijdritme. Dat soort zaken worden vaak een self-fulfilling prophecy. Je mag eens in de zoveel tijd een wedstrijd spelen om je te laten zien. Speel je niet meteen de pannen van het dak? Dan bevestigt dat je status als back-up, terwijl je wellicht best zou kunnen slagen als je wat meer tijd zou krijgen om ritme op te doen. Natuurlijk, je hebt dan Bayern op je CV, maar ik denk dat het voor Denzel beter is om voor clubs te gaan die hem als basisspeler zien. Hij is geen jong talentje meer die wel even een jaartje kan rijpen achter een eerste keus op zijn positie. Hij is nu ook eerste rechtsback van Oranje. Frank kennende is de eerste keus na hem Veltman.

Vergelijk het met zo'n Kostas Tsimikas. Die ging van Olympiakos direct naar Liverpool, maar overduidelijk als back-up. Dan heb je 2 wedstrijden gespeeld of zo na een jaar. Lekker man.
Dat is zo. Doet me denken aan Kezman die toen voor 9 miljoen naar Chelsea ging. Wist hij dat hij bankzitter zou worden toen ze een paar weken daarna Drogba haalden voor 40...
 
Terug
Bovenaan Onderaan