Davy Pröpper (M)

Ja maar niet veel en helaas niet daar maar voor de tv. Begreep dat hij vaak op de bank zat toch?
In zijn laatste jaar - na een blessure - heeft hij vooral op de bank gezeten inderdaad. In zijn eerste jaren heeft hij alles gespeeld en was hij ook een van de besten. Stond ook zeker op de radar bij grotere Engelse clubs.
 
Ja maar niet veel en helaas niet daar maar voor de tv. Begreep dat hij vaak op de bank zat toch?
Of niet eens op de bank.

Seizoen 2020-2021
Selectie: 21, basiselftal: 2, ingevallen: 5, zonder invalbeurt bij de selectie: 14, geschorst: 0, geblesseerd: 11
 
In zijn laatste jaar - na een blessure - heeft hij vooral op de bank gezeten inderdaad. In zijn eerste jaren heeft hij alles gespeeld en was hij ook een van de besten. Stond ook zeker op de radar bij grotere Engelse clubs.
Oke. Zie hem graag terug hoor. Doelde er meer op dat we hem halen op zijn naam en verleden hier en niet op zijn recente prestaties. Wordt het een Cocu of een Schaars? We gaan het zien.
 
Oke. Zie hem graag terug hoor. Doelde er meer op dat we hem halen op zijn naam en verleden hier en niet op zijn recente prestaties. Wordt het een Cocu of een Schaars? We gaan het zien.
Dat blijft inderdaad afwachten. Maar het feit dat hij hier eerder heeft gespeeld is ook geen tegenargument, wmb. Laten we het zo zeggen, als Ajax of Feyenoord Davy voor 4 miljoen had opgehaald, vond een groot gedeelte hier dat we ons het kaas van het brood hadden laten eten.
Spelers die in de Premier League bij een minder team het goed of decent hebben gedaan, hebben het hier meer dan eens goed laten zien. En qua type speler past hij perfect.
 
Afwachten inderdaad.

Als 'ie afgelopen seizoen de pannen van het dak had gespeeld bij Brighton, was 'ie ook niet haalbaar geweest.

En dat ie afgelopen seizoen weinig speelde kwam ook vooral door blessures, waarna het lastig bleek zijn plek terug te veroveren. Hij is een seizoen of 4 basisspeler geweest daar en heeft het prima gedaan. Het verbaast mij nog wel dat er geen andere clubs voor hem zijn gekomen.
 
Ik vind het maar gek. Vanmorgen 2 aankondigingen en nu zo lang niks? Lijkt me niet dat dat de bedoeling is. Moet toch wel betekenen dat er iets onverwachts gebeurd is?

Iets vreemds bij de medische keuring? Adobe licentie verlopen? Dubbele presentatie van twee aankopen?
 
Ik vind het maar gek. Vanmorgen 2 aankondigingen en nu zo lang niks? Lijkt me niet dat dat de bedoeling is. Moet toch wel betekenen dat er iets onverwachts gebeurd is?

Iets vreemds bij de medische keuring? Adobe licentie verlopen? Dubbele presentatie van twee aankopen?

T-Shirtje van John was nog niet droog
 
Ik vind het maar gek. Vanmorgen 2 aankondigingen en nu zo lang niks? Lijkt me niet dat dat de bedoeling is. Moet toch wel betekenen dat er iets onverwachts gebeurd is?

Iets vreemds bij de medische keuring? Adobe licentie verlopen? Dubbele presentatie van twee aankopen?
Zal niet de Adobe licentie zijn, daar wordt je al een jaar van te voren aan herinnerd🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan