Daniel Schwaab (V)

PSV is een te nette club, dus krijgen fouten figuren eeuwen lang vrij spel. Dan maar smerig doen om de boel te forceren. Prima als dat met witte zakdoekjes gebeurt
Duitsers krijg je niet weg met witte zakdoekjes.
 
Schwaab is toch wel erg matig de afgelopen maanden. Heeft toch laten zien dat hij een prima bankzitter zou zijn, maar niet voldoende voor de basis.
 
Schwaab is toch wel erg matig de afgelopen maanden. Heeft toch laten zien dat hij een prima bankzitter zou zijn, maar niet voldoende voor de basis.
Hij is de enige die, overigens te weinig, een lange bal naar voren durft te geven. Viergever komt daar nauwelijks bij in de buurt. Zwakke verdediger, redelijke opbouwer.
 
Wat een slecht niveau heeft die gast! Wekelijks een blunder die een goal veroorzaakt. En dan zon afdankertje van Ajax naast hem. Ik begrijp heel goed dat MvB het niet aandurft om met twee aanvallende middenvelders te spelen. Ik hoop dan ook dat Mark met de vuist op tafel een nieuw centraal duo gaat eisen van de directie. Want dit is echt PSV onwaardig!
 
Wat een slecht niveau heeft die gast! Wekelijks een blunder die een goal veroorzaakt. En dan zon afdankertje van Ajax naast hem. Ik begrijp heel goed dat MvB het niet aandurft om met twee aanvallende middenvelders te spelen. Ik hoop dan ook dat Mark met de vuist op tafel een nieuw centraal duo gaat eisen van de directie. Want dit is echt PSV onwaardig!
Daar valt wel de meeste winst te boeken. Zou die Alvarez zo'n type zijn?
 
Wat een slecht niveau heeft die gast! Wekelijks een blunder die een goal veroorzaakt. En dan zon afdankertje van Ajax naast hem. Ik begrijp heel goed dat MvB het niet aandurft om met twee aanvallende middenvelders te spelen. Ik hoop dan ook dat Mark met de vuist op tafel een nieuw centraal duo gaat eisen van de directie. Want dit is echt PSV onwaardig!

Gelukkig komt het er nu uit en wilde hij zelf zijn contract niet verlengen toen het hem aangeboden werd. Mooi afscheid nemen na dit seizoen en op zoek naar een goede vervanger.
 
Gelukkig komt het er nu uit en wilde hij zelf zijn contract niet verlengen toen het hem aangeboden werd. Mooi afscheid nemen na dit seizoen en op zoek naar een goede vervanger.
Een vervanger die beter kan opbouwen, hoewel Schwaab beter opbouwt dan Viergever, en meer de lange bal hanteert.
 
Schwaab verlaat PSV deze zomer, PSV op zoek naar nieuwe verdediger

link

PSV neemt komende zomer afscheid van Daniel Schwaab. De Duitser verlengt zijn contract niet en keert terug naar zijn thuisland. PSV is al een tijdje op zoek naar een nieuwe verdediger. Waar de ploeg uitkomt, is nog onduidelijk.

Dat zat er al aan te komen.
 
Schwaab verlaat PSV deze zomer, PSV op zoek naar nieuwe verdediger

link

PSV neemt komende zomer afscheid van Daniel Schwaab. De Duitser verlengt zijn contract niet en keert terug naar zijn thuisland. PSV is al een tijdje op zoek naar een nieuwe verdediger. Waar de ploeg uitkomt, is nog onduidelijk.

Dat zat er al aan te komen.
Obispo stond te boek als supertalent, in Amsterdam waren ze (lees: vooral Overmars) lyrisch over hem en wilde hem kopen. Obispo wilde graag voor zijn kans bij PSV gaan. Echter, die kans heeft hij nooit gekregen. Erg triest voor die jongen die ook nog eens PSV supporter is. Het is steeds hetzelfde liedje, Als je in de ogen van MVB even minder presteert, dan lig je eruit, met uitzondering van een (niveau) Almere City speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan