Daniel Schwaab (V)

Schwaab stopt op het hoogtepunt.

In 4 jaar heeft hij 1,5 jaar naar behoren gespeeld. De rest was niet veel soeps. Prima inzet, sympathiek, fijne jongen voor de groep enz enz, maar kwam gewoon tekort.
 
Schwaab stopt op het hoogtepunt.

In 4 jaar heeft hij 1,5 jaar naar behoren gespeeld. De rest was niet veel soeps. Prima inzet, sympathiek, fijne jongen voor de groep enz enz, maar kwam gewoon tekort.
Klopt, maar met te kort komen ben ik het niet zo eens. Ik draai dat namelijk meestal om, zijn aanwezigheid was uiteindelijk een succes geweest omdat hij 1,5 jaar naar behoren heeft gespeeld. PSV heeft er ook wat aan gehad, maar ze zijn te lang met hem door gegaan.
 
Klopt, maar met te kort komen ben ik het niet zo eens. Ik draai dat namelijk meestal om, zijn aanwezigheid was uiteindelijk een succes geweest omdat hij 1,5 jaar naar behoren heeft gespeeld. PSV heeft er ook wat aan gehad, maar ze zijn te lang met hem door gegaan.
Nou, aangezien hij eerst 1,5 jaar mocht aanklooien door totaal gebrek aan concurrentie achterin, vond ik het niet zo'n succes. Daarna heeft ie een periode best goed gespeeld. Niet iemand die in de selectie zit van het beste PSV ooit (of van deze eeuw), maar hij voldeed. Laatste jaar was weer verdergaan met de terugval die hij midden seizoen daarvoor kreeg. Nee, geen succes. Lijkt me trouwens oprecht een sympathiek mens en zo, maar als voetballer ben ik blij dat hij weg is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan