Daniel Schwaab (V)

Hoort deze niet bij de oud spelers thuis?
Nou je het zegt. Inderdaad ja.
Kan je beter even Bacchus een PM sturen. Die zit waarschijnlijk toch nu in een donkere koude kamer de zomer te omzeilen. Mocht ie na een uur niet reageren dan gewoon blijven proberen. Het is eigenlijk admin/moderator onwaardig dat dit nog steeds niet gebeurd is. Wat zeg ik, een schande is het.
?
 
Nou je het zegt. Inderdaad ja.
Kan je beter even Bacchus een PM sturen. Die zit waarschijnlijk toch nu in een donkere koude kamer de zomer te omzeilen. Mocht ie na een uur niet reageren dan gewoon blijven proberen. Het is eigenlijk admin/moderator onwaardig dat dit nog steeds niet gebeurd is. Wat zeg ik, een schande is het.
?
Zit jij mij nou gewoon op zondag aan werk te helpen, terwijl het ruim 30 graden is? Je wordt bedankt! :confused:

;)
 
Prima, kent de club, heeft ervaring en kan gelijk captain (kan rosario banken) worden en samen met Baumgartl de verdediging vormen.
 
PSV wil Daniel Schwaab terughalen naar Eindhoven

link

PSV wil vertrouwde waarde Daniel Schwaab (31) op korte termijn terug naar Eindhoven halen. De Duitser staat open voor een terugkeer en ziet een vierde seizoen bij PSV zitten. De partijen proberen elkaar te vinden.

Dat gaat wel lukken dus.

Wellicht gaan ze Dries Mertens ook terughalen. ;)
 
Fijn dat ie zo besluitvaardig is. Nu is er 10 miljoen uitgegeven voor een rcv ipv een lcv...
 
Hier word ik blij van! Schwaab is gewoon een solide factor. Nu kan Viergever het probleem op de linksbackpositie oplossen en is de verdediging in principe goed ingevuld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan