Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Eerste helft prima, maar te weinig goals. Tweede helft valt tegen. Geen scherpte voor de goal. Wel gewonnen, maar als ze zo spelen dan komen ze niet ver in dit toernooi. Echt vrouwenvoetbal, goed genoeg aan de bal, maar dan houdt het op.
 
Eerste helft prima, maar te weinig goals. Tweede helft valt tegen. Geen scherpte voor de goal. Wel gewonnen, maar als ze zo spelen dan komen ze niet ver in dit toernooi. Echt vrouwenvoetbal, goed genoeg aan de bal, maar dan houdt het op.
Altijd wel grappig dat je wel de fysieke verschillen tussen mannen en vrouwen mag benoemen maar niet de mentale verschillen. Kijk naar de huil vrouwen in de politiek. Toch niet geschikt om daar het land aan toe te vertrouwen? Maar goed, Oranje dames. Gewonnen en dat is wat telt.
 
Altijd wel grappig dat je wel de fysieke verschillen tussen mannen en vrouwen mag benoemen maar niet de mentale verschillen. Kijk naar de huil vrouwen in de politiek. Toch niet geschikt om daar het land aan toe te vertrouwen? Maar goed, Oranje dames. Gewonnen en dat is wat telt.
De jaren 50 belde, ze willen hun opvattingen terug
 
Wedstrijden worden in de ochtend gespeeld, daarbij is het midden in de vakantie terwijl een WK net een maand eerder gespeeld wordt. Dat maakt t gewoon ook minder lucratief voor adverteerders en ketens om los te gaan in gekte.

Het is toch ook gewoon geforceerd aandacht eisen? Totaal geen geduld ook voor de natuurlijke groei van de sport
 
Het is toch ook gewoon geforceerd aandacht eisen? Totaal geen geduld ook voor de natuurlijke groei van de sport
Heb het stuk wat geplaatst werd waardoor deze discussie ontstond nog ff gelezen, zie dat eisen niet zo terugkomen, meer een beschouwend artikel wat dat betreft.
 
Heb het stuk wat geplaatst werd waardoor deze discussie ontstond nog ff gelezen, zie dat eisen niet zo terugkomen, meer een beschouwend artikel wat dat betreft.

Laat ik het zo zeggen bij iedere poep of scheet aan (imo) terechte kritiek schiet er tegenwoordig een heel leger aan mensen in de stress want oh oh er zal iets negatiefs gezegd worden over het dames voetbal.
Mag er meer van het positieve benoemd worden? Zeker, maar negeer de mindere kanten dan ook niet en wees eens realistisch dat het dames voetbal gewoon totaal niet zo ver c.q. commercieel ontwikkeld is.

Maar zoals gezegd dat is dan mijn mening/ervaring met de huidige stand van zaken rondom de dames voetbal fetishisten.
 
Altijd wel grappig dat je wel de fysieke verschillen tussen mannen en vrouwen mag benoemen maar niet de mentale verschillen. Kijk naar de huil vrouwen in de politiek. Toch niet geschikt om daar het land aan toe te vertrouwen? Maar goed, Oranje dames. Gewonnen en dat is wat telt.
Want emotie tonen is 'zwak' natuurlijk.. Stel je voor dat je laat zien dat iets je raakt.
 
Zeker mag dat alleen word je in de top, in welke functie dan ook, helaas afgeslacht. Dat maakt je als persoon niet minder maar wel minder geschikt voor de functie.
Als Rutte een keer emotie liet zien was het 'mooi' en 'nodig'. Het werd hem zelfs verweten, bij 't Groningen debat.
Als het een vrouw is, wordt het huilerig of hysterisch genoemd. Dat is mansplaining en hypocriet.

Anyways. De oranje vrouwen. Worden gewoon wereldkampioen. Ofja, 1 oranje vrouw in ieder geval (Sarina Wiegman)
 
Anyways. De oranje vrouwen. Worden gewoon wereldkampioen. Ofja, 1 oranje vrouw in ieder geval (Sarina Wiegman)
Die laatste maakt dat wel een hele kans op, lijkt mij ook. Onze dames gaan zo ongeveer de heren evenaren, denk ik. Niks bijzonders dus, maar dan met minder voetbal.
 
Als Rutte een keer emotie liet zien was het 'mooi' en 'nodig'. Het werd hem zelfs verweten, bij 't Groningen debat.
Als het een vrouw is, wordt het huilerig of hysterisch genoemd. Dat is mansplaining en hypocriet.

Anyways. De oranje vrouwen. Worden gewoon wereldkampioen. Ofja, 1 oranje vrouw in ieder geval (Sarina Wiegman)
Dat van Rutte heb ik niet gezien. Verder was dat dan ook maar 1 keer.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook wel mooi wanneer men emotie toont en zichzelf is alleen kan het tegen je werken in deze huidige maatschappij die ook niet de mijne is.
Ook bij Omtzigt zie je in bijna ieder debat dat hij bijna in huilen uitbarst. Die is nog lang niet van zijn burn out af, wat ook niet kan. Die kan het ook nog lang niet aan om het land te leiden. Dus het is zeker niet alleen een vrouwendingetje, het komt wel vaker voor bij vrouwen denk ik.
 
Schitterende actie van Lieke Martens brengt de bal bij Pelova, die de bal terug legt op Jill Roord die hem perfect in de hoek van de goal schiet!

Nederland staat voor tegen de wereld kampioen! :metal::HB::CHEER::DANCE:
 
Terug
Bovenaan Onderaan