PerfectPSV
Aanvoerder
Zijn al een paar jaartjes verder in de ontwikkeling..En waarom kan in dat schijtFrankrijk werkelijk iedereen goed voetballen?
Zijn al een paar jaartjes verder in de ontwikkeling..En waarom kan in dat schijtFrankrijk werkelijk iedereen goed voetballen?
Die clubs investeren heel veel in de vrouwenteams. Lyon bijvoorbeeld heeft een van de beste ploegen ter wereld. Denk Man City of Bayern binnen het vrouwenvoetbal.En waarom kan in dat schijtFrankrijk werkelijk iedereen goed voetballen?
Mannen vooral. Die kunnen 3 WK finale waardige teams opstellen.Zijn al een paar jaartjes verder in de ontwikkeling..
En net zulke arrogante rotkoppen als de mannen.Zijn al een paar jaartjes verder in de ontwikkeling..
prutscheids
Geldt dat niet altijd?Ik wil helemaal niet seksistisch overkomen, maar het is toch ook geen niveau. Ik denk als dit team in de eerste klas bij de mannen mee gaat doen dat ze eerder bij de onderste regionen mee doen dan bij de bovenste. Ik bedoel het helemaal niet denigrerend maar waar baseren sommige mensen op dat ze het zelfde moeten verdienen? Van mij mogen ze, maar ik kan nog wel wat redenen verzinnen waarom niet,
Gaan we weer.. Alles voor je 'maar' telt niet.Ik wil helemaal niet seksistisch overkomen, maar het is toch ook geen niveau. Ik denk als dit team in de eerste klas bij de mannen mee gaat doen dat ze eerder bij de onderste regionen mee doen dan bij de bovenste. Ik bedoel het helemaal niet denigrerend maar waar baseren sommige mensen op dat ze het zelfde moeten verdienen? Van mij mogen ze, maar ik kan nog wel wat redenen verzinnen waarom niet,
Tja, op basis van wat betaal je, is dat inspanning, opbrengsten of niveau.Ik wil helemaal niet seksistisch overkomen, maar het is toch ook geen niveau. Ik denk als dit team in de eerste klas bij de mannen mee gaat doen dat ze eerder bij de onderste regionen mee doen dan bij de bovenste. Ik bedoel het helemaal niet denigrerend maar waar baseren sommige mensen op dat ze het zelfde moeten verdienen? Van mij mogen ze, maar ik kan nog wel wat redenen verzinnen waarom niet,
Tennis. Eigenlijk een elitaire kutsport en discriminerend. Na iedere 2 games even uitpuffen, en wanneer de wedstrijd/set begint al na 1 game, na iedere punt het gezicht afvegen alsof ze een marathon gelopen hebben, Ballenjongens/meisjes die een paraplu ophouden als slaven voor de koningen en koninginnen, en die smerige handdoek vast moeten houden. Dames die als minder worden gezien omdat ze nooit spelen om 3 gewonnen sets. Nog achterlijker publiek dat na ieder punt klapt ook al is het een simpel puntje.Tja, op basis van wat betaal je, is dat inspanning, opbrengsten of niveau.
- Bij damestennis kan je opbrengen dat die veelal daadwerkelijk minder sets spelen. Damesvoetbal is wel gewoon 90 minuten.
- Met nu nog een lager kijkersaantal en minder breed wegzetten van het toernooi op het TV net zullen de inkomsten per definitie lager zijn.
- Het niveau is anders dan bij de mannen.
Heb geen idee hoe groot het beloningsverschil was, op basis van punt twee zou je nog voor lagere beloning kunnen gaan. Op basis van punt 1 weer niet. Punt 3 is lastiger, sporten zijn m.i. niet echt te vergelijken.
Uiteindelijk komen die dames gewoon voor hun land uit, dragen ze de leeuw trots op de borst en kan ik er persoonlijk niet van wakker liggen dat ze daarvoor net zoveel krijgen als de mannen.
Lekker geslapen Ralf?Tennis. Eigenlijk een elitaire kutsport en discriminerend. Na iedere 2 games even uitpuffen, en wanneer de wedstrijd/set begint al na 1 game, na iedere punt het gezicht afvegen alsof ze een marathon gelopen hebben, Ballenjongens/meisjes die een paraplu ophouden, en die smerige handdoek vast moeten houden. Dames die als minder worden gezien omdat ze nooit spelen om 3 gewonnen sets. Nog achterlijker publiek dat na ieder punt klapt ook al is het een simpel puntje.
Beetje kort.Lekker geslapen Ralf?
Soms moet je juist om iets te bevorderen investeren. Niet alles is slechts levensvatbaar als het maar geld in het laadje brengt. Denk aan je onderwijs, kunst, muziek, maar dus ook sport. Zonder investeringen en subsidies kun je keihard zeggen: sorry, als het niet genoeg oplevert, is het niet levensvatbaar. Maar soms moet je juist even investeren, zoals dat nu duidelijk met het vrouwenvoetbal gebeurt. Goede zaak, vind ik.Ik wil helemaal niet seksistisch overkomen, maar het is toch ook geen niveau. Ik denk als dit team in de eerste klas bij de mannen mee gaat doen dat ze eerder bij de onderste regionen mee doen dan bij de bovenste. Ik bedoel het helemaal niet denigrerend maar waar baseren sommige mensen op dat ze het zelfde moeten verdienen? Van mij mogen ze, maar ik kan nog wel wat redenen verzinnen waarom niet,