Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Gelukkig geen dikke vrouwenvoetbal.Ze zijn door, maar met echt heeel mager voetbal.

Dit vrouwenvoetbal is toch sowieso van een vrij laag amateurniveau.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gelukkig geen dikke vrouwenvoetbal.Ze zijn door, maar met echt heeel mager voetbal.
Als de partijen gelijkwaardig zijn en er leuk voetbal gespeeld wordt, vind ik dat persoonlijk geen probleem. Anders was ik ook wel fan geworden van Real Madrid of Manchester City.Gelukkig geen dikke vrouwenvoetbal.
Waarom moet dat toch altijd benoemd worden? Hou daar toch eens mee op.Gelukkig geen dikke vrouwenvoetbal.
We hebben het over Koeman die vasthoudt aan zijn oude spelers. Hier nog erger. Een trage middenveldster op centraal zetten, omdat er op het middenveld geen plek meer is.Ze missen Vd Gragt. Spitse op die positie is echt een drama. Wat is die slecht en zooooo enooooorrrrmmm traaaaaag
1-0 Noorwegen nu ook
Italië op 2-0. Dus dat wordt playoffs als t zo blijft
Eens. Helemaal weggezakt de meesten. Die Beerensteyn is de dikste speler die er tussen loopt. Als die scoort, is het pure mazzel. Kijkt ook nooit naar een ander.Kaptein is best goed wel vind ik. En zal alleen maar beter worden.
Brugts loopt er bij alsof ze de vedette is. Beerensteyn teveel een een momentenvoetbalster.
Groenen is ook in de verste verte niet meer de Groenen van de periode ek 2017 - wk 2019.
Maar het is gewoon echt te mager. Zulke domme keuzes. Dom balverlies. Niet kunnen schieten in kansrijke positie.
Maar vrouwen kunnen ook gewoon tactisch hetzelfde spelen, toch? Ze maken vaak zulke domme keuzes. En dat voor de nationale ploeg.Waarom moet dat toch altijd benoemd worden? Hou daar toch eens mee op.
Ja, het vrouwenvoetbal is 10 klassen minder dan het mannenvoetbal. Lekker boeiend, ze spelen niet tegen elkaar.
Het geldt ook voor bijna alle sporten. Zet een vrouwelijke proftennisser tegenover een man en ze verliest twee keer met 6-0.
Dus stop met zeiken over het niveau (niet persoonlijk naar jou gericht) en beoordeel vrouwenvoetbal als vrouwenvoetbal. Of kijk gewoon niet.
Ik kan me zo voorstellen dat ze minder trainen op tactiek en meer op techniek.Maar vrouwen kunnen ook gewoon tactisch hetzelfde spelen, toch? Ze maken vaak zulke domme keuzes. En dat voor de nationale ploeg.
Waarom moet dat toch altijd benoemd worden? Hou daar toch eens mee op.
Ja, het vrouwenvoetbal is 10 klassen minder dan het mannenvoetbal. Lekker boeiend, ze spelen niet tegen elkaar.
Het geldt ook voor bijna alle sporten. Zet een vrouwelijke proftennisser tegenover een man en ze verliest twee keer met 6-0.
Dus stop met zeiken over het niveau (niet persoonlijk naar jou gericht) en beoordeel vrouwenvoetbal als vrouwenvoetbal. Of kijk gewoon niet.
Maar om dan te zeggen dat het van een vrij laag amateurniveau is klopt gewoon niet. Het is profniveau, het hoogste niveau dat er is.Dat vrouwen en mannen niet tegen elkaar spelen klopt.
Als vrouwen tegen vrouwen tennissen in het toptennis is het niveau hoog. En daar kijk ik dan ook naar.
Als vrouwen tegen vrouwen voetballen in het topvoetbal is het niveau doorgaans laag. En ik beoordeel het dan ook als vrouwenvoetbal. En ik kijk het niet of nauwelijks.![]()
Oh ... Dan ga ik over 10 jaar nog eens kijken.Maar om dan te zeggen dat het van een vrij laag amateurniveau is klopt gewoon niet. Het is profniveau, het hoogste niveau dat er is.
Daarnaast moet je niet vergeten dat het vrouwenvoetbal nog in de kinderschoenen staat. Pas sinds 2007 is er in Nederland een serieuze competitie en Ajax en PSV hebben pas sinds 2012 een team.
Het wordt vanzelf beter en dat gaat al in rap tempo.
Nee dat zou ook #metoo betekenen.Het wordt geen billenknijpen zeg maar de laatste minuten.
1,5 keer blijkbaarIndonesia is dan ook een beetje het Feyenoord van het vrouwenvoetbal.![]()
Indonesia is dan ook een beetje het Feyenoord van het vrouwenvoetbal.![]()
Verkeerd topic.PSV vrouwen bij rust 0-2 voor tegen Ajax.
PSV domineert.