Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

V Veenendaal waarom pluk je die bal niet uit de lucht je bent toch geen wijf... Ow wacht...
 
Nederland is in de 2e helft vaak heel goed weggekomen. :oops:
Japan heeft heel veel kansen verprutst. :)
 
Een beetje onterecht, en Berenstein veels te laat ingebracht.
Wat zijn de kansen van Holland tegen Italië???
 
Puntje van m'n stoel hoor, spannende wedstrijd. Nederland controleerde de wedstrijd lange tijd, maar in de tweede helft speelde Japan bij vlagen echt voetbal van een hoog niveau. Dat niveau is er sinds de groepswedstrijden overigens met sprongen op vooruit gegaan. Leuk toernooi zo!
 
Nederland is in de 2e helft vaak heel goed weggekomen. :oops:
Japan heeft heel veel kansen verprutst. :)
Een beetje onterecht, en Berenstein veels te laat ingebracht.
Wat zijn de kansen van Holland tegen Italië???
Japan creëerde meer en betere kansen, zeker aan het einde. Beerenstein moet toch de volgende wedstrijd wel in de basis staan? Van de Sanden is het helemaal kwijt. Ik vond de penalty trouwens erg makkelijk gegeven. In de volgende ronde speelt Nederland weer tegen een ander continent. Dat is wel geinig: Nieuw-Zeeland, Kameroen, Canada, Japan en Italië. Helaas zitten er geen Zuid-Amerikaanse tegenstanders meer in het toernooi. Italië schijnt minder goed te zijn dan Japan. Maar goed, de bal is rond blablablabla.
Puntje van m'n stoel hoor, spannende wedstrijd. Nederland controleerde de wedstrijd lange tijd, maar in de tweede helft speelde Japan bij vlagen echt voetbal van een hoog niveau. Dat niveau is er sinds de groepswedstrijden overigens met sprongen op vooruit gegaan. Leuk toernooi zo!
Het is zeker wel omhoog gegaan, maar je ziet toch ook nog wel veel simpele dingen misgaan. Toch?
 
NL had beslist een mazzeltje tegen Japan. Vond hun best goed. klein maar voortvarend richting doel van de NL dames.
Zaterdag moet een tandje bij straks bij de Italianen, mss wel 2 tandjes....
Italy
:unsure::BALL:
 
Een beetje onterecht, en Berenstein veels te laat ingebracht.
Wat zijn de kansen van Holland tegen Italië???

Je zou toch inmiddels Beerensteyn toch wel in de basis verwachten...

Italië valt wel te pakken, maar het moet wel even wat beter. Als je zag hoe makkelijk Japan er af en toe doorheen liep...
 
Ik heb zowaar een deel China - Italië gezien; op basis daarvan leek Italië me echt een heel stuk minder dan Japan. Wel goede hoop dus.
 
Wel erg onverdiend dat de Oranje-dames ten koste van Japan doorgaan. Over de hele wedstrijd en met name de gehele 2e helft was Oranje stukken minder dan Japan en de penalty, dat is een lachertje...in de herhaling is duidelijk te zien dat de bal borst en schouder raakt en niet de arm en van zo'n korte afstand kan de speelster van Japan die bal niet ontwijken. En het toppunt vind ik dat de scheidsrechter niet de moeite neemt om zelf naar de beelden te kijken....serieus, dan heb je een VAR, er is een discutabel moment, het is een beslissend moment ( 3 minuten voor tijd) over winst of verlenging, en dan ga je als scheidsrechter niet zelf kijken? Schande...!!! Als ons dit overkomen was, zouden we moord en brand schreeuwen....!! Maar goed, onze dames zijn door, maar de manier waarop is zeer schrijnend....de manier waarop Oranje tot nu toe speelt, dat is op enkele momenten na, niet om aan te gluren....!!
 
Het is zeker wel omhoog gegaan, maar je ziet toch ook nog wel veel simpele dingen misgaan. Toch?
Absoluut, speelsters als Van de Sande kunnen echt niet op dit niveau. Maar ik heb de tweede helft echt genoten van met name Japan, terwijl bijvoorbeeld Frankrijk-Brazilië ook echt een goede wedstrijd was.
 
Ik stel voor om meer bananen naar de stadion te brengen, doen ze normaal eet je het zelf op, gedragen ze zich weer als apen dan weet je waar je op moet mikken

tenor.gif

Sorry, dit kan echt niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan