Weltmeister
(Tijdelijk) Verwijderd
Ik denk dus dat we op een mensloze aarde alsnog verliezen in de Kuip. Zelfs dan.Voordeel: PSV verliest nooit meer.
Nadeel: We kunnen er niet echt van genieten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik denk dus dat we op een mensloze aarde alsnog verliezen in de Kuip. Zelfs dan.Voordeel: PSV verliest nooit meer.
Maar, daar kan dan geen Rotterdammer van genieten.Ik denk dus dat we op een mensloze aarde alsnog verliezen in de Kuip. Zelfs dan.
Nu genieten we ook niet van PSV, dus dat nadeel kun je wegstrepen.Voordeel: PSV verliest nooit meer.
Dit soort geschreven diarree komt al een tijdje voor, Nuremberg 2.0 schijnt ook eerdaags te starten volgens bepaalde mensen.
Kunnen we mensen die zoiets verspreiden niet gewoon oppakken voor bedreiging met de dood en ze vervolgens passend, met een beetje extra, straffen?
Dat zou fijn zijn, dit pamflet is ook naar diverse huisartsenpraktijken gestuurd per post, maar daar kan men dan weer weinig mee schijnt. Sowieso weet je niet wie dit heeft opgehangen, vermoedelijk die gek op 5a die zijn huis met alufolie bekleed heeft, maar aantonen kan je het niet.Kunnen we mensen die zoiets verspreiden niet gewoon oppakken voor bedreiging met de dood en ze vervolgens passend, met een beetje extra, straffen?
Nou, lijkt me wel n zware straf voor Natte Krant.Kunnen we mensen die zoiets verspreiden niet gewoon oppakken voor bedreiging met de dood en ze vervolgens passend, met een beetje extra, straffen?
Ja, maar gek
Inhoudelijk en begrijpend lezen is vaak lastig voor dit soort mensen.Wel mooi dat ze dé reden om te vaccineren er gewoon tussen zetten. Het vermindert namelijk de symptomen, waardoor minder mensen op de IC of überhaupt in het ziekenhuis belanden.
Hoe bedoel je?Het valt mij de laatste dagen wel op dat dat coronairus eigenlijk helemaal geen griepje blijkt te zijn...
Hoe bedoel je?
Ach, de een geloofd in koeiepoep een ander zweert bij knoflook. T zal in elk geval het afstandhouden bevorderen.Ik kan hier nu wat typen.. maar dan gaat men weer huilen racisme huilehuilie dus ik doe het maar niet..
![]()
Ach, de een geloofd in koeiepoep een ander zweert bij knoflook. T zal in elk geval het afstandhouden bevorderen.![]()
Nou, aangezien de aarde maar een paar 100.000 jaar mens(achtigen) heeft meegemaakt, zal dat prima gaan.Dieren vertonen een grote variëteit aan sociaal gedrag: moraal en onderlinge verhoudingen, gevoel voor rechtvaardigheid, altruisme, het herkennen van verdriet bij een ander, troosten, compassie, empathie, samenwerken.
Van kraaien tot varkens, van apen tot honden.
Links ter onderbouwing als je wilt.
Maar we dwalen nu wel af.
Het menselijke superioriteitsgevoel is misplaatst.
En als je daar als tegenargument ' Darwin' tegen inbrengt, dan heb je volkomen gelijk natuurlijk.
Een mensloze aarde.
Hoe erg is dat eigenlijk?
Zou 't dan toch? Langzaam maar onzeker...Positief getest: 5.586