Coronavirus

Je kunt het corona virus toch geen variant van het griepvirus noemen? Dat een aantal symptomen hetzelfde is, wil nog niet zeggen dat ze verwant zijn.

Die opmerking kwam voort als reactie op de breed gedragen stelling "het is maar een griepje". Als dat al zo is, is het alsnog een risico voor 6 miljoen mensen. Maar je hebt gelijk, griep en coronavirus zijn aparte groepen.
 
Die opmerking kwam voort als reactie op de breed gedragen stelling "het is maar een griepje". Als dat al zo is, is het alsnog een risico voor 6 miljoen mensen. Maar je hebt gelijk, griep en coronavirus zijn aparte groepen.
Dat dacht ik in het begin ook, ach het is maar een griepje. Maar ik ben mijn mening wel aan het bijstellen.
 
87469180_10213876993634084_2326047115194662912_n.jpg
 
Ik ga de sportschool wel even mijden nu. Daar lijkt het me echt een broeikast met ellende.
 
Gewoon de competitie per direct stoppen. Huidige ranglijst is leidend. Volgend seizoen nieuwe kansen.

Groetjes van een objectieve voetballiefhebber.
Als het langer gaat duren dan inderdaad maar zo doen. Geen kampioen aanwijzen maar Ajax en AZ tegen elkaar laten spelen op coronavrij terrein wie zich als nummer 1 in mag schrijven voor de CL, en wie als nummer 2 voorrondes mag gaan spelen.
 
Brabant krijgt maatregelen: 'Ach, we zien het allemaal wel. We zullen ons er aan houden'
De rest van Nederland krijgt maatregel: 'PANIEK, PANIEK, SNEL NAAR DE SUPERMAAAAARKTT, NU PAKKEN MET PLEEE PAPIER HALEN, HAMSSTEREEEEE, PANIEEEKK!!!!'

Die video's van mensen die ruzie staan te maken om een pak toiletpapier en alle lege schappen, god wat een stel paniekzaaiers :lol:
 
Ik begin me nu toch zorgen te maken. In het begin dacht ik "het is maar een griepje, dat komt wel goed". Als je dan vervolgens hoort dat de vakantie afgelast wordt omdat heel Italië op slot zit, alle voetbalwedstrijden geannuleerd worden, F1 niet doorgaat, etc... dan begin ik me wel zorgen te maken. Ik heb een familie met kleine kinderen!! Wat moet ik in het weekend gaan doen? Met ze praten?!? Daar zit ik niet op te wachten!!!!
 
Brabant krijgt maatregelen: 'Ach, we zien het allemaal wel. We zullen ons er aan houden'
De rest van Nederland krijgt maatregel: 'PANIEK, PANIEK, SNEL NAAR DE SUPERMAAAAARKTT, NU PAKKEN MET PLEEE PAPIER HALEN, HAMSSTEREEEEE, PANIEEEKK!!!!'

Die video's van mensen die ruzie staan te maken om een pak toiletpapier en alle lege schappen, god wat een stel paniekzaaiers :lol:

Daarom is het maar te hopen dat we niet een veel grotere crisis gaan meemaken, want dan breekt de pleuris pas echt uit.
 
Brabant krijgt maatregelen: 'Ach, we zien het allemaal wel. We zullen ons er aan houden'
De rest van Nederland krijgt maatregel: 'PANIEK, PANIEK, SNEL NAAR DE SUPERMAAAAARKTT, NU PAKKEN MET PLEEE PAPIER HALEN, HAMSSTEREEEEE, PANIEEEKK!!!!'

Die video's van mensen die ruzie staan te maken om een pak toiletpapier en alle lege schappen, god wat een stel paniekzaaiers :lol:
Ik zie morgen wel in de supermarkt. Zou het zo erg zijn? Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten hamsteren? Blikken soep en groente of zo?
 
Brabant krijgt maatregelen: 'Ach, we zien het allemaal wel. We zullen ons er aan houden'
De rest van Nederland krijgt maatregel: 'PANIEK, PANIEK, SNEL NAAR DE SUPERMAAAAARKTT, NU PAKKEN MET PLEEE PAPIER HALEN, HAMSSTEREEEEE, PANIEEEKK!!!!'

Die video's van mensen die ruzie staan te maken om een pak toiletpapier en alle lege schappen, god wat een stel paniekzaaiers :lol:
Lach er maar om. Als deze ellende voortduurt gaan er heel wat bedrijven failliet...:sick:
Schiphol - en andere luchthavenritten, worden gecancelled.
Vanavond zal ik het wel zien op Stratumseind. Gisteren was de hele Kleine Berg gesloten, Leger Plaats Oirschot leeg. Die moeten een week thuisblijven. De Daf leeg. Waar eindigt deze rampspoed?
 
Ik zie morgen wel in de supermarkt. Zou het zo erg zijn? Ik zou ook echt niet weten wat ik zou moeten hamsteren? Blikken soep en groente of zo?

Houdbaar eten, dat lijkt me meest voor de hand liggend.

Dat gezegd hebbende, doe dat vooral nog niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan