Coronavirus

Huh? Werkelijk geen idee waar je over praat. Waar heb je het over?
Helemaal prima baas.
Houd dan gewoon de tip in gedachten want die geldt voor iedereen.
Gedraag je normaal zoals ieder ander en vlieg niet overal met gestrekt been in. Voor jou misschien topvermaak, maar wij houden er niet zo van. We gaan hier normaal met elkaar om.
En er kan echt wel eens een stevige dicussie gevoerd worden, maar als je hier nieuw binnen komt fietsen en je neemt mensen de maat op de manier die je vandaag laat zien, dan wek je daarmee een bepaalde indruk. En dat wil in sommige gevallen nog wel eens tot verwijdering leiden omdat mensen hier voor hun plezier komen en niet om uitgekafferd te worden door iemand met een sportwinkel in de familie, zeg maar.
 
Helemaal prima baas.
Houd dan gewoon de tip in gedachten want die geldt voor iedereen.
Gedraag je normaal zoals ieder ander en vlieg niet overal met gestrekt been in. Voor jou misschien topvermaak, maar wij houden er niet zo van. We gaan hier normaal met elkaar om.
En er kan echt wel eens een stevige dicussie gevoerd worden, maar als je hier nieuw binnen komt fietsen en je neemt mensen de maat op de manier die je vandaag laat zien, dan wek je daarmee een bepaalde indruk. En dat wil in sommige gevallen nog wel eens tot verwijdering leiden omdat mensen hier voor hun plezier komen en niet om uitgekafferd te worden door iemand met een sportwinkel in de familie, zeg maar.
Ik koffer toch niemand uit. JB doet constant lacherig over ondernemers die kopje onder gaan. Ik vind dat erg onbeschoft maar blijkbaar ben ik niet welkom blijkt uit jouw bericht. Dat is dan duidelijk. Tot ziens!

En voor de duidelijkheid, geen idee waar die 65 op slaat steeds maar ik weet daar niets van af.
 
Ik koffer toch niemand uit. JB doet constant lacherig over ondernemers die kopje onder gaan. Ik vind dat erg onbeschoft maar blijkbaar ben ik niet welkom blijkt uit jouw bericht. Dat is dan duidelijk. Tot ziens!

En voor de duidelijkheid, geen idee waar die 65 op slaat steeds maar ik weet daar niets van af.
Die 65 is het percentage mensen wat het eens is met de maatregelen. Heb ik ooit ergens gelezen.
Voor de rest: fijne avond verder.
 
Ik koffer toch niemand uit. JB doet constant lacherig over ondernemers die kopje onder gaan. Ik vind dat erg onbeschoft maar blijkbaar ben ik niet welkom blijkt uit jouw bericht. Dat is dan duidelijk. Tot ziens!

En voor de duidelijkheid, geen idee waar die 65 op slaat steeds maar ik weet daar niets van af.

Hij maakte een grapje over z'n haar toch? Of heb ik nog iets gemist? Los van het feit dat ie dus volgens mij persoonlijk ook last van de maatregelen heeft.

Verder heb ik wel weer een déjà vu, omdat ik niks geen reactie krijg en bepaalde anderen wel. Wel opvallend na 4 eerdere encounters. History repeats. Wellicht toeval. Dus wees welkom, doe mee met andere topics en laat sommige dingen rusten. Gewoon voor jezelf. Waarom jezelf opwinden over een aantal meningen op een PSV forum. Die doen er helemaal niet toe joh. :maniac:
 
:( Ik krijg t idee dat we wel erg veel wantrouwen hebben tegen psveindhoven1986. Geef t n kans joh, de vele plagerijtjes komt ook wat op uitlokking over. Eens hoeven we t niet te worden, elkaar n beetje tolereren en tegemoedkomen (of weerleggen) lijkt me beter.
Blijkbaar doe ik aan iemand denken maar kan garanderen dat ik niet weet waar het over gaat. Blijkbaar is er direct een beeld gevormd. Helaas ben ik niet welkom hier. Niets mis mee, dan houdt het op.
 
Blijkbaar doe ik aan iemand denken maar kan garanderen dat ik niet weet waar het over gaat. Blijkbaar is er direct een beeld gevormd. Helaas ben ik niet welkom hier. Niets mis mee, dan houdt het op.

Iedereen is welkom, maar als je maar 1 punt kan en wil maken en je voor de rest gedraagt als een olifant in een porseleinen kast dan kan je verwachten dat mensen reageren.
 
Blijkbaar doe ik aan iemand denken maar kan garanderen dat ik niet weet waar het over gaat. Blijkbaar is er direct een beeld gevormd. Helaas ben ik niet welkom hier. Niets mis mee, dan houdt het op.
Hangt ervan af wat je zoekt op t forum, als dat in de eerste plaats is omdat psv je club is, of tenminste je nederlands voetbal graag volgt, dan is het prima.

Is dat enkel omdat je specifiek in deze draad veel tegengeluid wil laten horen is dat wat lastiger aarden. We hebben een portie ervaring met nieuwe accounts die meer in confrontaties geinteresseerd waren dan in psv. Denk dat je bij een aantal die associatie ook oproept en het dan snel ontaard in een soort ontmaskeringsspel.

Iets meer de rust houden en af en toe wat meebuigen is wel makkelijk om in een groep een kans te krijgen. In die zin is schoolplein, werkkantine, kroeg of een internet forum daarin niet zo verschillend. Je kunt wellicht ook eerst wat deelnemen op andere topics zodat men wellicht iets meer kan hebben en wat vertrouwen ontwikkeld dat je niet uitbent op het uitlokken van clashes. Ben je dat wel, dan is afscheid de betere keuze. Het werkt hier wat anders dan andere fora waar men soms geniet van het bewust opnaaien van elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan