Cody Gakpo (A)

De RVC staat los van Brands, dus het kan best zijn dat die later terugkomen op deze uitspraken van Brands, en intern toch aansturen op een vertrek. Dat kan ook de uitgestelde transfer (per 1 juli, maar wel deze winter verkopen) zijn om de inkomsten te garanderen.
Lijkt mij dat er tijdens en na het vertrek van John de Jong toch gesprekken zijn gevoerd om de neuzen dezelfde kant op te laten wijzen
 
Mooi stukje weer. Wil niet weg in de winter, benadrukt dat ie al bij zijn droomclub zit en zials altijd bezig met hoe hij nog beter kan worden. Ik brand een kaarsje dat ie vanavond goed doorkomt.

 
Cody scoorde vanavond voor Oranje en was gedurendede hele wedstrijd zeer dynamisch en een van de beste spelers aan de kant van Oranje...als hij de komende wedstrijden weer belangrijk en bepalend is, dan zou PSV absoluut voor de hoofdprijs moeten gaan en beslist geen genoegen moeten nemen met minder dan 75 miljoen euro...voet bij stuk houden...als Ajax 100 miljoen euro gekregen heeft voor Antony, dan moet PSV minimaal 75 miljoen euro kunnen krijgen voor Cody Gakpo...👍⚽💯
 
Cody scoorde vanavond voor Oranje en was gedurendede hele wedstrijd zeer dynamisch en een van de beste spelers aan de kant van Oranje...als hij de komende wedstrijden weer belangrijk en bepalend is, dan zou PSV absoluut voor de hoofdprijs moeten gaan en beslist geen genoegen moeten nemen met minder dan 75 miljoen euro...voet bij stuk houden...als Ajax 100 miljoen euro gekregen heeft voor Antony, dan moet PSV minimaal 75 miljoen euro kunnen krijgen voor Cody Gakpo...👍⚽💯
Waarom vragen wij niet 100 miljoen euro? Take it or leave it.. gewoon hoog in die boom gaan zitten. Als hij bepalend blijft staan de clubs in de rij die dat geld hebben..
 

‘Gakpo nieuwe supertalent van Europa’​

,,Cody Gakpo brengt de eredivisie op hol en is nu ook beslissend tijdens het WK”, schrijft de Italiaanse journalist en transferexpert Gianluca Di Marzio. ,,Gakpo is de Nederlandse toekomst en een van de grootste talenten die het land heeft. PSV wil hem niet laten gaan en dat is ook niet zo vreemd: hij is het nieuwe supertalent dat heel Europa gek maakt.”
Ook The Sun vestigde de aandacht op het doelpunt van Gakpo. ,,Dit was de reden waarom Manchester United en Leeds United hem deze zomer begeerden. Hij heeft het vak onder Manchester United-grootheid Ruud van Nistelrooij extra geleerd en gebruikte alle instincten van zijn huidige coach om nu de winnende goal te maken.’’

#100miljoenisnietgenoegwijwillenmeer
 

‘Gakpo nieuwe supertalent van Europa’​

,,Cody Gakpo brengt de eredivisie op hol en is nu ook beslissend tijdens het WK”, schrijft de Italiaanse journalist en transferexpert Gianluca Di Marzio. ,,Gakpo is de Nederlandse toekomst en een van de grootste talenten die het land heeft. PSV wil hem niet laten gaan en dat is ook niet zo vreemd: hij is het nieuwe supertalent dat heel Europa gek maakt.”
Ook The Sun vestigde de aandacht op het doelpunt van Gakpo. ,,Dit was de reden waarom Manchester United en Leeds United hem deze zomer begeerden. Hij heeft het vak onder Manchester United-grootheid Ruud van Nistelrooij extra geleerd en gebruikte alle instincten van zijn huidige coach om nu de winnende goal te maken.’’

#100miljoenisnietgenoegwijwillenmeer
Dit soort artikelen zijn goed voor de prijs, maar ook dat we hem kwijtraken in de winter. En dat kost ons het eventuele kampioenschap.
 
En oja waarom Cody niet eerder is gekocht door top clubs is onbegrijpelijk. 2 jaar geleden toch duidelijk hoe goed hij kan worden nu gaat ie factor 5 kosten terwijl je hem had kunnen kopen met een verblijf constructie bij PSV.
 
En oja waarom Cody niet eerder is gekocht door top clubs is onbegrijpelijk. 2 jaar geleden toch duidelijk hoe goed hij kan worden nu gaat ie factor 5 kosten terwijl je hem had kunnen kopen met een verblijf constructie bij PSV.
Vrijwel alles dat opvalt in de eredivisie faalt in het buitenland bij topclubs. Die stap is erg groot gebleken. Ik snap de voorzichtigheid dus wel. Shinen op een WK is vaak wel doorslaggevend.
 
Normaal ben ik geen fan van oude posts citeren maar mooi om te zien hoe goed Cody als ruwe diamant al was en om dat te vergelijken met de man die we nu kennen (zie filmpje onderin de post).
Het is oud, maar als het positief is, dan mag je over diegene praten toch?

Ik stel voor dat we een nieuwe hoofdscout van het forum aantrekken. Ik citeer Nep Scout, die een Echte Scout is:

"En Gakpo zie ik echt internationaal ook meer naam maken. Hij gaat voor meer weg dan Bergwijn, schrijf dat maar op"


Nep scout kan wel wat hulp gebruiken. IPF zou goed in zijn team passen want hij zag het meteen goed "ondanks zijn lengte beweeglijk" en verderop in het topic zegt hij dat hij geen domme voetballer is.
Metalium was er al vroeg zeker van dat hij een grote Eindhovenaar zou worden.
Bij robpsv11 en Retro Willems viel het ook al snel op dat Cody kon ballen
In 2019 was hij zelfs al in het oog gevallen van een opmerkzame ajacied die we kennen als Brainz. De vraag is natuurlijk of hij voor ons zou willen werken of zijn we hem kwijt aan de concurrent?

Ook grappig om verder in het topic te lezen dat meerdere forummers van dit talent dachten dat hij niet zo snel was. Nadat hij vaker in het eerste was te bewonderen zagen we dit natuurlijk niet meer.

Hier nog het filmpje
Ook een filmpje van Gakpo. Zegt weinig, maar vind het toch leuk om te zien.

Prachtig is onze Cody
 
Cody scoorde vanavond voor Oranje en was gedurendede hele wedstrijd zeer dynamisch en een van de beste spelers aan de kant van Oranje...als hij de komende wedstrijden weer belangrijk en bepalend is, dan zou PSV absoluut voor de hoofdprijs moeten gaan en beslist geen genoegen moeten nemen met minder dan 75 miljoen euro...voet bij stuk houden...als Ajax 100 miljoen euro gekregen heeft voor Antony, dan moet PSV minimaal 75 miljoen euro kunnen krijgen voor Cody Gakpo...👍⚽💯

En werd door de VI met maar liefst een 6 beloond.
 
En oja waarom Cody niet eerder is gekocht door top clubs is onbegrijpelijk. 2 jaar geleden toch duidelijk hoe goed hij kan worden nu gaat ie factor 5 kosten terwijl je hem had kunnen kopen met een verblijf constructie bij PSV.

Ik vind het niet onbegrijpelijk. Cory speelde vorig seizoen goed, niet briljant. Nu trekt hij die vorm door, sterker nog, hij is nu echt serieus veel beter. Ik snap de aanvankelijke terughoudendheid van de verschillende clubs wel. Het is nou net zo dat veel spelers die uit de eredivisie vertrokken zijn hele goeie stats overleggen in het buitenland. PSV-ers wellicht nog minder dan Ajaxieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan