Cody Gakpo (A)

Zoiets. En Timber. En vooruit, Brobbey erbij.

Om Ajax dan tegemoet te komen, kunnen wij de huurovereenkomst van Hoever daar tegenover stellen. Zij hebben immers problemen op rechtsback, dus wij willen graag meedenken.
Krijgen ze er nog een taartje van bakkerij Jolink uit Doetinchem bij. Wij zijn de slechtste niet. ;)
 
Oke, laat maar. Als jullie zo'n slechte deal voorstellen hoeft het van mij niet. Jullie moeten er ook nog wat aan hebben.
 
Brands geeft redelijk duidelijk aan bij Goedemorgen Eredivisie dat hij Gakpo niet in de winter wil gaan verkopen. Hij denkt dat Gakpo dit seizoen bij ons zal afmaken.
Op zich mooi, maar ik lees dit vooral als een verlengde van ''wij gaan geen slechte aanbiedingen accepteren''. Zowel United als later Leeds boden niet genoeg (de aanbieding van Leeds zou ik zelfs een belediging willen noemen). Als er straks, met of zonder goed WK, een aanbieding van 60 miljoen of meer op tafel komt (maar PSV kennende ook wel 50m excl. bonussen) zal Cody gewoon gaan. Of de koper moet akkoord gaan met een transfer ingaand op 1 juli.
 
Op zich mooi, maar ik lees dit vooral als een verlengde van ''wij gaan geen slechte aanbiedingen accepteren''. Zowel United als later Leeds boden niet genoeg (de aanbieding van Leeds zou ik zelfs een belediging willen noemen). Als er straks, met of zonder goed WK, een aanbieding van 60 miljoen of meer op tafel komt (maar PSV kennende ook wel 50m excl. bonussen) zal Cody gewoon gaan. Of de koper moet akkoord gaan met een transfer ingaand op 1 juli.
Ook over dat aanbod van Leeds gaf hij aan dat niemand binnen de directie van PSV of de Raad van commissarissen ook maar overwogen heeft om dat te accepteren. Hij zegt ook dat het een fabel is dat JDJ op de laatste transferdag onder druk werd gezet om Gakpo te verkopen. En ja uiteraard wordt hij straks verkocht als er 60 miljoen geboden wordt.

'Niet te koop' bestaat namelijk niet in de voetballerij.
 
Ook over dat aanbod van Leeds gaf hij aan dat niemand binnen de directie van PSV of de Raad van commissarissen ook maar overwogen heeft om dat te accepteren. Hij zegt ook dat het een fabel is dat JDJ op de laatste transferdag onder druk werd gezet om Gakpo te verkopen. En ja uiteraard wordt hij straks verkocht als er 60 miljoen geboden wordt.

'Niet te koop' bestaat namelijk niet in de voetballerij.
Precies wat ik zeg dus :p
 
Precies wat ik zeg dus :p
Nee, het verhaal is dus anders dan hij tot vandaag leek.

Het is niet zo dat de RVC wilde verkopen voor het bedrag wat eerder genoemd werd (40 miljoen waar een aanzienlijk deel bonussen van zijn en pas laatste betalingen in 2028).

En dat hij voor 60 miljoen wel vertrekt dat lijkt me inderdaad duidelijk.
 
Nee, het verhaal is dus anders dan hij tot vandaag leek.

Het is niet zo dat de RVC wilde verkopen voor het bedrag wat eerder genoemd werd (40 miljoen waar een aanzienlijk deel bonussen van zijn en pas laatste betalingen in 2028).

En dat hij voor 60 miljoen wel vertrekt dat lijkt me inderdaad duidelijk.
Als Brands de waarheid spreekt natuurlijk. Mogelijk ligt de waarheid ergens in het midden. Als dat namelijk niet zo was vond ik het vertrek van JDJ (hoewel terecht) toch wel opmerkelijk.
 
Als Brands de waarheid spreekt natuurlijk. Mogelijk ligt de waarheid ergens in het midden. Als dat namelijk niet zo was vond ik het vertrek van JDJ (hoewel terecht) toch wel opmerkelijk.
Dan zal hij daar uiteindelijk weer alleen zichzelf mee hebben want dan wordt dat vrij snel duidelijk. De transferperiode is namelijk aanstaande.
 
Dat de intentie is om Cody te behouden stemt mij al tevreden. Had het ook best zien gebeuren dat de RvC nu af zou dwingen om geld in het laatje te brengen
 
Dan zal hij daar uiteindelijk weer alleen zichzelf mee hebben want dan wordt dat vrij snel duidelijk. De transferperiode is namelijk aanstaande.
Precies, we gaan het zien of Gakpo blijft, of dat hij ineens als nog vertrekt met een of ander, mogelijk tegenstrijdig, statement. Het zou niet de eerste keer zijn.

Dat de intentie is om Cody te behouden stemt mij al tevreden. Had het ook best zien gebeuren dat de RvC nu af zou dwingen om geld in het laatje te brengen

De RVC staat los van Brands, dus het kan best zijn dat die later terugkomen op deze uitspraken van Brands, en intern toch aansturen op een vertrek. Dat kan ook de uitgestelde transfer (per 1 juli, maar wel deze winter verkopen) zijn om de inkomsten te garanderen.
 
Weet niet hoe serieus we Hans moeten nemen maar in dezelfde uitzending van Goedemorgen Eredivisie geeft hij aan dat Pepijn Reinders zich sterk aan het maken is bij Liverpool om Gakpo te halen. Zou natuurlijk wel een fantastische club zijn voor hem als dat doorgaat.
 
Weet niet hoe serieus we Hans moeten nemen maar in dezelfde uitzending van Goedemorgen Eredivisie geeft hij aan dat Pepijn Reinders zich sterk aan het maken is bij Liverpool om Gakpo te halen. Zou natuurlijk wel een fantastische club zijn voor hem als dat doorgaat.
Liverpool is een topclub waar je onder Klopp in ieder geval genoeg kansen krijgt en die ook niet 5 nieuwe spelers op je positie kopen per jaar als het even niet loopt. Wel een beetje onstuimig daar momenteel. Is dan te hopen voor hem dat Klopp niet ontslagen wordt vlak na zijn komst, als hij daar naartoe zou gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan