Mikasa
Internationale Legende
Die Luijkx vond ik idd ook niks.Wat een sukkel die Kees Luijkx. Sowieso al die analisten vandaag bij ESPN.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die Luijkx vond ik idd ook niks.Wat een sukkel die Kees Luijkx. Sowieso al die analisten vandaag bij ESPN.
Eigenlijk wel. Tegenwoordig zijn we een talenten fabriek. Voor dat beleid is toen bewust gekozen..Ik vond het een vreemde opmerking van een van die analysten dat het PSV zijn doel is om Cody te verkopen.. We zijn toch geen fabriek?
Het doel van spelers opleiden is toch niet geld binnen harken? Of is mijn beeld over PSV iets te romantisch dat we voor sportief succes gaan ipv geld?Eigenlijk wel. Tegenwoordig zijn we een talenten fabriek. Voor dat beleid is toen bewust gekozen..
Monaco had zijn huiswerk goed gedaan; stonden continu twee man hem kort te dekken. Was eigenlijk niet te doen, zeker omdat PSV qua spel niks in de melk te brokkelen had. Als er nou nog met regelmaat een aanval werd opgezet, dan kan je wat, maar meestal was het blind naar voren rossen en hopen dat het balletje bij de juiste kleur belandt.Cody moet belangrijk zijn tegen Monaco, niet alleen tegen ploegen als Emmen. Dan heeft ie meer recht van spreken. Afgelopen dinsdag niks laten zien. Niet perse erg, maar hij heeft er zelf veel invloed op of je CL speelt. Bij PSV welteverstaan.
Het doel zal allebei zijn. Spelers uit eigen jeugd die belangrijk worden voor de club, dragende spelers worden, en dan voor een monsterbedrag verkocht worden. Dat lijkt me de insteek.Het doel van spelers opleiden is toch niet geld binnen harken? Of is mijn beeld over PSV iets te romantisch dat we voor sportief succes gaan ipv geld?
Wel proberen talenten zo lang mogelijk te houden, maargoed, spelers hebben ook zo hun eigen ideeën over een carrièreHet doel van spelers opleiden is toch niet geld binnen harken? Of is mijn beeld over PSV iets te romantisch dat we voor sportief succes gaan ipv geld?
En ik denk dat hij vrijwel zeker naar United gaat. Nou, als ManU niet bereid is om 100 miljoen te betalen voor Antony, dan moeten ze nu wel bereid zijn om 60+ te betalen voor Cody Gakpo ...tenminste, dat moet nu de eis zijn van Brands en JDJ. Anders geen deal !!Die is weg dat is nu wel duidelijk na zo‘n interview.
Dat worden dan mooie CL-wedstrijden…En ik denk dat hij vrijwel zeker naar United gaat. Nou, als ManU niet bereid is om 100 miljoen te betalen voor Antony, dan moeten ze nu wel bereid zijn om 60+ te betalen voor Cody Gakpo ...tenminste, dat moet nu de eis zijn van Brands en JDJ. Anders geen deal !!
Het lijkt erop dat hij wacht op de juiste club. Als die het transferbedrag en zijn gewenste salaris wil betalen is hij weg.Toch heb ik het idee dat Gakpo een transfer wil maken. Het spat er vanaf in heel z’n houding en teksten maar ik laat me graag verrassen.
Dat denk ik ook.Het lijkt erop dat hij wacht op de juiste club. Als die het transferbedrag en zijn gewenste salaris wil betalen is hij weg.
Daarbij maakt het niets uit of PSV de Champions League groepsfase bereikt of niet.
En als hij het WK belangrijk vindt kan het ook nog zo zijn dat hij direct na de winterstop vertrekt.
Zo vervelend als een vrouw een eigen mening heeft en dat is op zich nog te doen, als ze die maar niet ventileert.Dat denk ik ook.
Overigens hebben mijn vrouw en ik 3x hetzelfde interview gekeken. Zij denkt dat het betekent dat hij blijft en ik dat ie weggaat
Gelukkig ben jij degene met voetbal verstand.. dus gaat ie..Dat denk ik ook.
Overigens hebben mijn vrouw en ik 3x hetzelfde interview gekeken. Zij denkt dat het betekent dat hij blijft en ik dat ie weggaat
Ik kan wel één ding uitsluiten op basis van dat interview en dat is dat ie 100% zeker blijft. Je hebt dus in ieder geval je vrouw al verslagen. Ik kreeg het gevoel dat Champions League het hete hangijzer is. Halen we het dan blijft ie heel waarschijnlijk wel en halen we het niet dan gaat ie heel waarschijnlijk weg.Dat denk ik ook.
De vraag is dan of er clubs zijn die m willen die al CL spelen.. dat moet dan wel.Ik kan wel één ding uitsluiten op basis van dat interview en dat is dat ie 100% zeker blijft. Je hebt dus in ieder geval je vrouw al verslagen. Ik kreeg het gevoel dat Champions League het hete hangijzer is. Halen we het dan blijft ie heel waarschijnlijk wel en halen we het niet dan gaat ie heel waarschijnlijk weg.