Cody Gakpo (A)

Eigenlijk wel. Tegenwoordig zijn we een talenten fabriek. Voor dat beleid is toen bewust gekozen..
Het doel van spelers opleiden is toch niet geld binnen harken? Of is mijn beeld over PSV iets te romantisch dat we voor sportief succes gaan ipv geld?
 
Cody moet belangrijk zijn tegen Monaco, niet alleen tegen ploegen als Emmen. Dan heeft ie meer recht van spreken. Afgelopen dinsdag niks laten zien. Niet perse erg, maar hij heeft er zelf veel invloed op of je CL speelt. Bij PSV welteverstaan.
Monaco had zijn huiswerk goed gedaan; stonden continu twee man hem kort te dekken. Was eigenlijk niet te doen, zeker omdat PSV qua spel niks in de melk te brokkelen had. Als er nou nog met regelmaat een aanval werd opgezet, dan kan je wat, maar meestal was het blind naar voren rossen en hopen dat het balletje bij de juiste kleur belandt.
 
Het doel van spelers opleiden is toch niet geld binnen harken? Of is mijn beeld over PSV iets te romantisch dat we voor sportief succes gaan ipv geld?
Het doel zal allebei zijn. Spelers uit eigen jeugd die belangrijk worden voor de club, dragende spelers worden, en dan voor een monsterbedrag verkocht worden. Dat lijkt me de insteek.
 
Het doel van spelers opleiden is toch niet geld binnen harken? Of is mijn beeld over PSV iets te romantisch dat we voor sportief succes gaan ipv geld?
Wel proberen talenten zo lang mogelijk te houden, maargoed, spelers hebben ook zo hun eigen ideeën over een carrière
 
Die is weg dat is nu wel duidelijk na zo‘n interview.
En ik denk dat hij vrijwel zeker naar United gaat. Nou, als ManU niet bereid is om 100 miljoen te betalen voor Antony, dan moeten ze nu wel bereid zijn om 60+ te betalen voor Cody Gakpo ...tenminste, dat moet nu de eis zijn van Brands en JDJ. Anders geen deal !!
 
Als je Gakpo aan een club moeten verkopen dan laat het maar United zijn. Daar hebben ze toch geen idee wat ze doen en zijn ze zo wanhopig als wat.
 
Wat zou het een mooi seizoen kunnen worden wanneer we CL halen en Cody en Ibi blijven... Dat ze de poten onder 't lijf vandaan rennen dinsdag!
 
En ik denk dat hij vrijwel zeker naar United gaat. Nou, als ManU niet bereid is om 100 miljoen te betalen voor Antony, dan moeten ze nu wel bereid zijn om 60+ te betalen voor Cody Gakpo ...tenminste, dat moet nu de eis zijn van Brands en JDJ. Anders geen deal !!
Dat worden dan mooie CL-wedstrijden…
kijken voor Cody.
 
Toch heb ik het idee dat Gakpo een transfer wil maken. Het spat er vanaf in heel z’n houding en teksten maar ik laat me graag verrassen.
 
Toch heb ik het idee dat Gakpo een transfer wil maken. Het spat er vanaf in heel z’n houding en teksten maar ik laat me graag verrassen.
Het lijkt erop dat hij wacht op de juiste club. Als die het transferbedrag en zijn gewenste salaris wil betalen is hij weg. :cautious:
Daarbij maakt het niets uit of PSV de Champions League groepsfase bereikt of niet.
En als hij het WK belangrijk vindt kan het ook nog zo zijn dat hij direct na de winterstop vertrekt.
 
Het lijkt erop dat hij wacht op de juiste club. Als die het transferbedrag en zijn gewenste salaris wil betalen is hij weg. :cautious:
Daarbij maakt het niets uit of PSV de Champions League groepsfase bereikt of niet.
En als hij het WK belangrijk vindt kan het ook nog zo zijn dat hij direct na de winterstop vertrekt.
Dat denk ik ook.

Overigens hebben mijn vrouw en ik 3x hetzelfde interview gekeken. Zij denkt dat het betekent dat hij blijft en ik dat ie weggaat :unsure:
 
PSV zou hem in ieder geval niet moeten laten gaan, alvorens we CL hebben bereikt. Liggen we er tegen Monaco uit, dan is ie weg.
Ik heb ook het idee dat dat een beetje afgesproken is. Gakpo gaat PSV nog helpen om de CL te bereiken. Daarna zou hij kunnen kiezen:.
 
Dat denk ik ook.

Overigens hebben mijn vrouw en ik 3x hetzelfde interview gekeken. Zij denkt dat het betekent dat hij blijft en ik dat ie weggaat :unsure:
Gelukkig ben jij degene met voetbal verstand.. dus gaat ie..
 
Dat denk ik ook.

Overigens hebben mijn vrouw en ik 3x hetzelfde interview gekeken. Zij denkt dat het betekent dat hij blijft en ik dat ie weggaat :unsure:
Ik kan wel één ding uitsluiten op basis van dat interview en dat is dat ie 100% zeker blijft. Je hebt dus in ieder geval je vrouw al verslagen. Ik kreeg het gevoel dat Champions League het hete hangijzer is. Halen we het dan blijft ie heel waarschijnlijk wel en halen we het niet dan gaat ie heel waarschijnlijk weg.
 
Ik kan wel één ding uitsluiten op basis van dat interview en dat is dat ie 100% zeker blijft. Je hebt dus in ieder geval je vrouw al verslagen. Ik kreeg het gevoel dat Champions League het hete hangijzer is. Halen we het dan blijft ie heel waarschijnlijk wel en halen we het niet dan gaat ie heel waarschijnlijk weg.
De vraag is dan of er clubs zijn die m willen die al CL spelen.. dat moet dan wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan