Cody Gakpo (A)

Hij speelt centrumspits, was bij PSV ook niet zo'n succes
De afgelopen wedstrijd wel ja. Dat is nog een omstandigheid die Gakpo niet bepaald helpt, die natuurlijk geen nee gaat zeggen tegen een basisplaats, op welke positie dan ook voorin. Ze moeten hem snel op zijn vertrouwde positie zetten, en die Nunez in de spits.
 
Level-headed Klopp legt de situatie uit aan de stokende Engelse pers:
https://www.voetbalprimeur.nl/video...erpool-op-dit-moment-komen-gefeliciteerd.html
Mooi. Gakpo moet sowieso wennen, maar in een slecht-draaiend team is dat gewoon nog lastiger. Het is niet alsof hij uit de toon valt, want heel Liverpool speelt weinig klaar. Ook Salah is al weken dramatisch. Benieuwd hoe lang Klopp de tijd krijgt. Hij is een modern clubicoon daar, dus ze gaan hem er niet zomaar uitgooien. Toch zal er wel wat moeten veranderen, want het ziet er voor Liverpool alles behalve best uit. CL voetbal zit er al bijna niet meer in.
 
Mooi. Gakpo moet sowieso wennen, maar in een slecht-draaiend team is dat gewoon nog lastiger. Het is niet alsof hij uit de toon valt, want heel Liverpool speelt weinig klaar. Ook Salah is al weken dramatisch. Benieuwd hoe lang Klopp de tijd krijgt. Hij is een modern clubicoon daar, dus ze gaan hem er niet zomaar uitgooien. Toch zal er wel wat moeten veranderen, want het ziet er voor Liverpool alles behalve best uit. CL voetbal zit er al bijna niet meer in.

Met deze resultaten gaat Herr Klopp het einde van het seizoen niet halen, vrees ik.
 
En opnieuw begint Cody in de spits. Hopelijk begint Nunez zijn niveau weer eens te halen zodat Cody naar linksbuiten kan
De Duitse trainers zien kennelijk een type Cody wel als spits. Deed Schmidt ook regelmatig.
 
Ik wil het niet graag zeggen, maar Gakpo speelt gewoon een slechte wedstrijd. Hij komt niet vaak aan de bal ja, maar dat is ook mede zijn eigen fout. En als hij aan de bal zit maakt hij fouten. Hij heeft de harde voeten van Denzel overgenomen, de first touch van een stoeprand en de passing van.. iemand die slecht is daarin.
 
Ik wil het niet graag zeggen, maar Gakpo speelt gewoon een slechte wedstrijd. Hij komt niet vaak aan de bal ja, maar dat is ook mede zijn eigen fout. En als hij aan de bal zit maakt hij fouten. Hij heeft de harde voeten van Denzel overgenomen, de first touch van een stoeprand en de passing van.. iemand die slecht is daarin.
Misschien heeft Liverpool het bonnetje nog en willen ze Cody weer inruilen voor een tegoedbon.. ;)
 
Ik wil het niet graag zeggen, maar Gakpo speelt gewoon een slechte wedstrijd. Hij komt niet vaak aan de bal ja, maar dat is ook mede zijn eigen fout. En als hij aan de bal zit maakt hij fouten. Hij heeft de harde voeten van Denzel overgenomen, de first touch van een stoeprand en de passing van.. iemand die slecht is daarin.
De first touch van een stoeprand...ja die noteer ik even haha.
 
Ik wil het niet graag zeggen, maar Gakpo speelt gewoon een slechte wedstrijd. Hij komt niet vaak aan de bal ja, maar dat is ook mede zijn eigen fout. En als hij aan de bal zit maakt hij fouten. Hij heeft de harde voeten van Denzel overgenomen, de first touch van een stoeprand en de passing van.. iemand die slecht is daarin.
Ook daar hebben ze slechte scouts.
 
Snap ook niet dat Klopp die Nunez niet gewoon in de spits zet waar hij hoort, en Cody gewoon op linksbuiten, waar hij hoort:shrug:
Wel een ploegje trouwens hoor dat Brighton. Die zijn daar heel goed bezig met scouting, en ook de jeugdopleiding doet het daar kennelijk het beste van alle Engelse clubs. Jaloers op hoe die club capabel geleid wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan